2008. január 1., kedd

2007 december 31. hétfô

Reggeli: müzli, pirított kenyér, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 leültem a gép elé, vázoltam tovább a cikkemet, amit írok a franciabarát klub januári hírlevelének
10:00 a mama telefonált, hogy megérkezett a gázszerelô, épp elkezd kivizsgálni a központi fûtési kazánt, amelybôl víz folyik tovább
11:00 a mama telefonált, hogy a gázszerelô mondja, hogy tönkrement a kazán, újat kell felszerelni. Kérdezte, hogy átmenjek hozzá. Átmentek gyalog a mamához, beszélgettem a kazánról a gázszerelôvel. Mondta, hogy ma délután egy másik British Gas alkalmazottja jön megmagyarázni a modern kazánokat, a felszerelés árát becsülni. Hazajöttem.
12:00 a Sarah érkezett. Csevegtünk harmasban a nappaliban.

Ebéd: kolbász szárazbab-fôzelékkel[1], gyümölcslé

Délután:
13:00 átmentem a mamához, hoztam magammal két hordozható fûtôtestet. A British Gas alkalmazottja érkezett, beszélgettem vele. A végén a mama beleegyezett abba, hogy új kazánt felszereljenek. A munkát a következô két héten belül fogják végezni. Hazajöttem.
15:00 felmentünk a Lois-szal az emeletre, lefeküdtünk, szunyókáltunk.
17:30 elmentünk kocsival a Cook-ékhoz vacsorázni

Vacsora: csirkemell burgonyával brokkolival pasztinákkal, fehérbor, utóételnek túróslepény[2]

Este:
20:00 a vacsi után leültünk a Cook-ék nappalijában, csevegtünk három órát. Hazajöttünk
23:59 ketten a kanapén a nappaliban éjfélkor koccintással ünnepeltük az új évet, lefeküdtünk.

Idôjárás: felhôs

[1] baked beans
[2] cheesecake

Nincsenek megjegyzések: