2008. január 28., hétfő

2008 január 27. vasárnap

Reggeli: müzli, a saját kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 leültem a számítógép elé a Sarah-val, segítettem neki megérteni az Ebay és a Penpal szabályait, a vevôknek is a eladóknak is a szempontjából.
09:30 az Ed telefonált, hogy az Alison és a Josie épp távozott Haslemere-bôl, hozzánk dél körül megérkeznek.
10:00 szorgoskodtam a konyhában, a krumplit meghámoztam {I peeled}.
10:30 a Lois elment kocsival a templomba, utasításokat hagyta, amelyeket követnem kell az ebéd fôzésével kapcsolatban, én pedig leültem a számítógép elé, befejeztem a francia elôadásom készítését, idôrôl idôre beugrottam a konyhába, valamit bekapcsoltam vagy kikapcsoltam. Az elôadásom a francia táncolás történelmérôl szól.
12:00 az Alison és a kis Josie érkezett, nálunk egy hetet fognak tölteni, Szokásosnál kicsit több idôt tartott az út, mert fennakadások {hold-ups}voltak Swindon közelében útépítés miatt.
13:00 a Lois hazaérkezett a mamával együtt.

Ebéd: marhahús pörkölt, burgonyával, póréhagymával, sargarépával és karfiollal, vörösbor, utóételnek fekete ribiszke {blackcurrant} puding habbal.

Délután:
14:00 szorgoskodtam a konyhában, megcsináltam a mosogatást és a törölgetést, aztán felakasztottam a törölgetô rongyot, és leültem a nappaliban, beszálltam a csevegésbe. A Sarah mondta, hogy fáj a háta (a gyenge pontja), így a Lois vitte a gyógyszertárba/patikába, aztán haza a Sarah lakásába. Az Alison mindeközben vitte a Josie-t a parkba a hintákon hintázni {to swing}. Én leültem a számítógép elé, az Ebay site-ot nézegettem a Sarah kedvéért, mert háromkor véget ér az Ebay árverés {auction}
15:00 a Lois visszaérkezett, és hazavittem kocsival a mamát.
15:30 Fizettem a kis asztalért, amire a Sarah licitált {bid (for)}sikeresen az Ebay-en, aztán felmentem az emeletre, lefeküdtem és szunyókáltam.
16:00 felkeltem, harman leültünk a nappaliban, játszottunk a kis Josie-val.

Uzsonna/vacsi: sajtos muffin kerti zsázsával {with cress}, tea

Este:
18:00 a Lois elment a templomba
19:00 az Alison megfürdette a Josie-t, és lefektette a Sarah volt szobájában.
19:30 a Lois hazaért a templomból
20:00 leültünk a nappaliban, tévéztünk, láttuk a “Lark Rise to Candleford” címû viktoriánus jelmezes dráma harmadik epizódját

Idôjárás: enyhe, többnyire napos, “januári tavasz”

Nincsenek megjegyzések: