2008. január 5., szombat

2008 január 4. péntek

Reggeli: “weetabix” gabonapehely, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 leültünk a számítógép elé, a “házi vezetôségi csapat” elsô heti találkozóban vettünk részt (kettesben persze). Felsoroltuk azokat a feladatokat, amelyeket végezni kell, és eldöntöttük, hogy mik a céljaink a jövô hétre, azaz mit el akarjunk érni vagy teljesíteni a legközelebbi találkozó idejére. A kísérlet nagyon sikeres volt szerintünk, de kissé aggasztó volt a feladat-lista hossza!
10:00 a mama telefonált, hogy sürgôsen szüksége van egy macska-házra, kérte, hogy kimenjek egyet vásárolni. Be kell vallanom, hogy elhárítottam ezt az idétlen/idióta felkérést, válaszoltam, hogy lehetetlen, ma mozgalmas nap lesz.
10:30 a Sarah érkezett, megtalálta a yemeni menyasszonyi ékszereit a volt hálószobájában, majd a Lois-szal együtt elment kocsival a városba. Beugrottak a helyi aukciós-házba: találkájuk volt ott tizenegy órakor egy szakértôvel/szakemberrel, aki tudja a tárgyakat becsülni. A szakember mondta, hogy az ékszerek maximum 80 fontot érnek, és a legközelebbi különös ékszeraukció áprilisban esedékes, tehát jó lenne, hogy a Sarah akkor kínálná.
11:30 A Sarah és a Lois hazaért, közölték velem, hogy nagyon sikeres volt a látogatás, de a Sarah mondta, hogy egyhamar nem lesz az aukció, így ideje van elôször az angol Ebay-en is kínálni a tárgyakat. Leültem a Sarah-val a gép elé, és segítettem neki regisztrálni az angol Ebay site-on, mert úgy látszott, hogy a minap tévedésbôl[1] inkább az amerikai site-on regisztrált.

Ebéd: (harmasban) zöldségleves sajttal és kenyérrel, gyümölcslé

Délután:
13:00 a Sarah távozott, ment a munkahelyére kicsit dolgozni a hétvége elôtt
14:00 leültünk az ebédlôben, vártuk Mary-t, Lois egyik volt munkatársnôjét, de nem jött, elkésett valami ismeretlen okból. Délután fél négy órakor érkezett végre, és kettesben elkezdtek csevegni az elmúlt idôkrôl a nappaliban. Én pedig szorgoskodtam a konyhában, készítettem két csésze teát, süteményeket is raktam egy tanyérre, kínáltam nekik (született cselédlány vagyok, tudod!).

Vacsora: szalonna, káposztával és sárgarépával, fehérbor

Este:
20:00 a mosogatás után leültünk a nappaliban, tévéztünk, láttuk a Lány gyöngy fülbevalóval címû film felvételét. Nagyon élvezetes volt. A film egy cselédlányról szól, aki Vermeer házában dolgozik, Delft kisvárosban. A lány Vermeer feleségének a fülbevalóját hordja, és az így festi ôt, a féltékeny felesége felháborodására[2]. Scarlett Johansson alakította a lányt, Colin Firth Vermeert. Szép film, a jeleneteket úgy forgatták, mint egy XVI. / XVII. flamand / holland festményben
22:00 a Sarah sms-ezte, hogy fáj a torka, azt hiszi, hogy náthát kapott. Ó jaj!

[1] by mistake
[2] outrage

Nincsenek megjegyzések: