2008. január 20., vasárnap

2008 január 19. szombat

Reggeli: zabkása, a saját kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
08:00 elmentünk kocsival a Sainsburybe, végeztük a szokásos heti bevásárlást magunknak és a mamának. Hazajöttünk.
09:00 elmentünk gyalogosan a faluba, betértünk a patikába/gyógyszertárba, a mama glükózát {her glucose} vettük – ezuttal nem egy, hanem két dobozt, mert sokat használ jelenleg: mondja, hogy a kiadott {expended} energiáját pótolja {makes good, replaces}. Aztán beugrottunk a postára, levélpapírt vásároltunk a mamának. Továbbmentünk a mamához. Készítettem három csésze teát, csevegtünk egy órát. Hazajöttünk.
11:00 kiporszívoztam a házat, lomtalanítottam mindenütt, mert ma este a Wilson-ék jönnek nálunk vacsorázni

Ebéd: sajt piritóssal és paradicsommal, vörösbor, utóételnek a maradék gyümölcsös saláta.

Délután:
14:00 felmentem a hálószobába, lefeküdtem, szunyókáltam. A Lois pedig szorgoskodott a konyhában, készítette a pudingot.
15:00 felkeltem, zuhanyoztam, öltözködtem. Készítettem két csésze teát, leültünk a nappaliban, kicsit csevegtünk / fecsegtünk / locsogtunk.
16:00 elmentem gyalogosan a faluba, tudniillik a bankhoz, kivettem 200 fontot az automatából a mama számára, aztán átmentem a mamához. Átadtam neki a pénzt. A Sarah is volt ott, csevegett a mamával. A Sarah akarja a kanapét és az ágyat, amitôl a mama meg fog szabadulni {is going to get rid of}. Jövö héten visszük a mamát a bútor-áruházba hogy új ágyat és új kanapét kiválaszthassa. (azt hiszem, a mama egyedül menti meg az angol gazdaságot)
18:30 a Wilson-ék érkeztek nálunk vacsorázni

Vacsora: elôételnek pisztráng {trout} saláta torma {horse-radish} mártással, fôételnek ananászos csirke {pineapple chicken} rizssal és vegyes zöldséggel, fehérbor, utóételnek bogyó puding

Este:
20:00 vacsi után megcsináltam a mosogatást {washing up} és törölgetést {drying up}, a Lois és a Wilson-ék (Steven és Anne-Marie) pedig leültek a nappaliban, társalogtak. Fél óra után felakasztottam a törölgetô rongyot {drying-up cloth}, beléptem a nappaliba, és beszálltam {joined in}a beszélgetésbe.
A lányuk, Catherine állatorvosnak készül, a Cambridge egyetemen. A fiuk, Thomas is a Cambridge egyetemen tanul, kémia szakos. Furcsa, hogy Steven se Anne-Marie se nem sportolós típus, de Catherine imádja a nôi öttusát {women’s pentathlon}, és Thomas evezni imád, Amerikában is evezett a csapatjával.

Idôjárás: enyhe, felhôs; hová tûnt a jósolt nagy árvíz????

Nincsenek megjegyzések: