2008. január 18., péntek

2008 január 17. csütörtök

Reggeli: zabkása, a saját kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalogosan a mamához, készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele egy órát, toltam a mama kukáját a ház elé, mert ma délelôtt jön a szemétkocsi. Hazajöttem.
10:00 felmentem az emeletre, tanultam a hálószobában
11:30 a gázszerelô érkezett a sütôt megcsinálni{fix}: egy óra után távozott
12:00 új tükröt akasztottam a hálószobában: nem volt rossz meló, de hû, dögfáradt voltam, total kidôltem…zzzzzz! (béna vicc)

Ebéd: fûszeres paszternákleves {spicy parsnip soup}, sonkás szendvics salátával, vörösbor

Délután:
13:00 átmentünk gyalog egyik falusi kocsmába, ittunk egy pohár sort és egy gyömbérsört {ginger ale}, csevegtünk egy órát
14:00 hazajöttünk, felmentünk a hálószobába, lefeküdtünk, szunyókáltunk, felébredtünk, elovastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl.
15:00 felkeltünk, mert fél óra múlva Barbara, a lábápolónô/ pedikûrös jön.
15:30 Barbara érkezett, megvizsgálta a Lois lábát, kicsit megmasszírozta stb, távozott.
16:30 a mama telefonált, hogy eltûnt a kuka fedele a szemétkocsi távozása után. Átmentem gyalogosan hozzá, megtaláltam a fedelet a kertben, átadtam a mamának. Hazajöttem.

Vacsora: marhahúspástétom {beef pie}, burgonyával, póréhagymával {with leeks} és karfiollal, vörösbor.

Este:
19:00 a Sarah telefonált, hogy ma délután véletlenül (szórakozottan) hagyta maga mögé a retiküljét {her handbag} egyik ügyfélénél/kliensénél {at one of her clients}, tehát útólag a biztonság kedvéért telefonált a banknak, kitörölte {cancelled}és lezárta {closed down} a hitelkártyákat. Jövô héten, amikor szervizbe viszi az autóját, az én kártyámat kell használnia.
Idôjárás: délelôtt esôs, szeles, viharos, délben rövid ideig napos, aztán megint esôs

Nincsenek megjegyzések: