2008. január 16., szerda

2008 január 15. kedd

Reggeli: müzli, a saját kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem kocsival a mamához, hoztam magammal a számítógépemet. Készítettem két csésze teát, csevegtem egy órát a mamával.
10:00 Mark Williams érkezett, felszerelt extra-memóriát elôször a mama számítógépbe, utána az enyémbe. A mama gépe rögtön érzékelhetôen gyorsabban mûködött a felszerelés után, hurrá! Hazajöttem, hoztam magammal az én gépemet
11:00 felmentem az emeletre, már sikerült a csavaraimat rendezni, így ezentúl a szögeimre kell nagyobb hangsúlyt fektetni: így méret alapján minôsítettem a kedves kis szögeimet, hogy rendezhetjem a csillogó {shiny} új 16 fiókos csavartartómban. Számít a méret! A méret szerinti elrendezés{arrangement by size} király! Hurrá! {Hirtelen szédülni kezdek – jaj, istenem, egy balta van a fejemben! Hova tûnt a boldogság-pirulám????!!!}

Ebéd: marhahús curry pirítóssal és zsázsával{with cress}, vörösbor, utóételnek egy szelet karácsonyi sütemény.

Délután:
13:00 felmentem a hálószobába, lefeküdtem, idôrôl idôre szunyókáltam, a “éber pillanatok” alatt / az ébrenlétem alatt a francia nyelvtan-CD-t hallgattam.
14:00 felkeltem, elmentem sétálni egyet a falu körül. A Lois pedig a családifájával kapcsolatos könyveket és jegyzeteket {notes} rendbe hozta.
15:00 hazajöttem, tévéztem, készítettem két csésze teát
16:00 üldögéltünk / ücsöröltünk az ebédlôben, csevegtünk

Vacsora: kifôtt tészta tonhal- és gombamártással és brokkolival, vörösbor, utóételnek gyümölcskosár tejsodóval

Este:
20:00 leültem a nappaliban, tévéztem, láttam egy DVD-t (karácsonyi ajándékot), amin Bob Dylan fellépett egy pár koncerten a korai 1960-as években. Milyen fiatal volt, és karcsú is, és a fiatal közönség milyen komolyan nézett ki – fiatalkori lelkesedést és céltudatosságot is sugároztak, ezek az emberek eltökéltek{determined} voltak, hogy a világot változtatni fogják, vagyis igazságosabb társadalmat teremteni fognak.

Idôjárás: enyhe; délelôtt is este is nagyon esôs, délután száraz, részben napos.

Nincsenek megjegyzések: