2008. január 8., kedd

2008 január 7. hétfô

Reggeli: müzli, körte, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
10:00 Magyar Mike érkezett, együtt magyarul tanultunk. A karácsonyi ünnepekrôl csevegtünk. Mike mondta, hogy az ünnepek alatt találkozott Emmával, amerikai egyetemistával, aki négy hónapot Budapesten töltött: szeptembertôl decemberig, matekot tanult ott. Emma nagyon élvezte az ottlétét, de jövô héten visszautazik Amerikába.
11:00 a Lois elment gyalog a barátnônkhöz, Patriciá-hoz egy kávét inni. Patricia számára az ünnepek nagyon nehezek és aggasztók voltak, mert a férje, Tom súlyosan beteg a gloucesteri kórházban. Jobb azonban a legutóbbi hír: úgy látszik, hogy Tom gyógyul (lassan), de még nagyon gyenge: jártányi ereje sincs, ami aggasztó.
11:30 Mike távozott. Két hét múlva elmegy gyalogturára, és jövô hétfôn elárulja[1] (magyarul, persze), hogy hová megy (egyelôre titkos!).
12:30 a Lois hazaért, ketten ebédeltünk

Ebéd: tonhal szendvics uborkával és paradicsommal, gyümölcslé

Délután:
13:00 a mama telefonált, hogy egy csekket kapott a postán, kérte, hogy hozzam a bankra és betegyem[2]
13:30 átmentem gyalog a mamához, felvettem a csekket, vittem a bankba, betettem. Visszajöttem a mamához, készítettem neki egy csésze teát.
14:00 Mark, az IT szakember érkezett. Egy probléma van a mama számítógépével. Én sok hónapig vacakoltam vele, eredmény nélkül / sikertelenül. Mark bücskölte, kijavította harminc percent belül, távozott.
15:00 hazajöttem, és a Lois készített két csésze teát. Kikapcsolódtunk az ebédlôben, kortyoltuk/szürcsöltük a teát.

Vacsora: bárányhús burgonyával, paradicsommal, vörösbor

Este:
18:00 a vacsi alatt, csevegtünk egy új fogyókúráról, ami megjelent az újságban ezen a héten. Úgy látszik, hogy a legtöbb ember élete a végén rutinná válik, és mindeközben lassan / fokozatosan eltûnik (alig érzékelhetôen) az életöröm, és ennek eredményeként azért kajálunk, hogy tudat alatt kárpótoljuk magunkat az az elmaradt örömért. Nagyon fontos tehát elkerülni a rutint és a sablonost az életmódunkban, és ez az új fogyókûra ajánl különbözô nem rutin tevékenységeket: a program egy h‏ónapig tart, de persze lehet a folyamatot megismételni a hónap vége után, más aktivitásokkal. Döntöttük, ki fogjuk próbálni, de nem most, el kell halasztanunk, legalább egy hónapra – túl hosszú a feladatlistánk jelen pillanatban, és a feladatlistánk tele van rutin dolgokkal!!!
20:00 tévéztünk, láttunk egy táncolás gyorstalpaló tanfolyam oktató-videót, a keringô-lépéseket tanultuk és kicsit kipróbáltuk a nappaliban, bár az igazság az, hogy nem elég tágas[3] a szoba: folyton frontálisan összeütkoztünk egymással, botlottunk egymásba (szó szerint!), tánc volt, vagy bunyó[4]?

Idôjárás: enyhe, részben napos, szórványos záporok[5]

[1] reveal, disclose
[2] deposit (it)
[3] spacious
[4] brawl
[5] scattered showers

Nincsenek megjegyzések: