2008. január 6., vasárnap

2008 január 5. szombat

Reggeli: müzli, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
08:00 elmentünk kocsival a Sainsburybe, végeztük a szokásos heti bevásárlást magunknak is a mamának is. Azután betértünk a közeli Homebase barkácsáruházba[1], csavarokat, sarkokat[2], hézagpótlót[3], ezüsttísztítô folyadékot vásároltunk. Hazajöttünk, és beraktuk a kaját a hûtôszekrénybe, a mélyhûtôbe, a spejz / kamra / éléskamra[4] polcaira.
10:00 átmentünk gyalogosan a mamához, hoztuk magunkkal a mama heti kajáját. Készítettem 3 csésze teát, csevegtünk egy órát. Úgy látszik, hogy a mama szeretne DVD-játszót vásárolni, bár nem vagyok biztos abban, hogy miért! Mondtam, hogy legközelebb megrendelem a neten keresztül. Hazajöttünk.
11:30 betöltöttem hézagpótlóval a padlásajtó hézagjait, és felszereltem a sarkokat

Ebéd: lazac burgonyával, borsóval és paradicsommal, fehérbor

Délután:
14:00 felmentem a fürdôszobába, zuhányoztam, lefeküdtem, szunyókáltam
15:00 a Lois bebújt az ágyba, kettesben szunyókáltunk. Felébredtünk, és olvastam még egy fejezetet a könyvünkbôl. A Lois felkelt, zuhányozott.

Uzsonna: karácsonyi sütemény, tea

Este:
18:00 elmentünk kocsival a David-ékhoz, és ott töltöttük az estét. Csevegtünk velük a családfánkról és más tárgyakról is (Owen egyik távoli rokonom, Shelagh a helyi U3A szervezet kertlátogatásokat szervezi). Kicsit vacsiztunk is.

Vacsi (a David-éknél): marhahús rizssel és brokkolival, fehérbor

Idôjárás: enyhébb mint tegnap, többnyire napos

[1] DIY superstore
[2] hinges
[3] filler
[4] larder

Nincsenek megjegyzések: