2008. január 22., kedd

2008 január 21. hétfô

Reggeli: zabkása, a saját kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a rendelôbe, receptet kértem a mama kedvéért, hazajöttem
09:30 elmentünk kocsival a városi háztartási hulladék telepre, elvittunk és leraktunk {we unloaded} egy csomó kartonpapírt, és néhány doboz régi festéket
11:00 franciaul tanultunk, mert két nap múlva a franciaóra lesz.

Ebéd: paradicsom- és bableves, kacsa paté szendvics uborkával, fehérbor

Délután:
13:30 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam.
14:30 felkeltem, elmentem gyalog a mamához, készítettem egy csésze teát, csevegtem vele egy órát. Tizenöt órakor a gázszerelô érkezett, mert a mama korábban telefonált a British Gas-nak, hogy a csapvíz túl meleg van. A szerelô felszerelt egy új hôszabályzót / h‏ôfokszabályzót / termosztátot {thermostat}a melegvíztartályba {hot water tank}, és távozott. Hazajöttem.

Vacsora: édes chilli bárányhús rizzsal és vegyes zöldséggel, fehérbor, utóételnek szôlô

Este:
20:00 leültünk a nappaliban, tévéztünk. Láttuk a Time Team címû mûsort. Ezen a héten a csapat kivizsgáltak és kiástak egy bronzkori és vaskori település nyomait egy skót szigeten, a tengerpartján, a homokdûnék {sand-dunes} között.

Idôjárás: enyhe, felhôs, idôrôl idôre esôs

Nincsenek megjegyzések: