2007. december 31., hétfő

2007 december 30. vasárnap

Reggeli: “gyümölcs-és-rost”, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
08:00 a mama telefonált, hogy víz kifolyt a központi fûtési kazánjából[1], kérdezte, hogy kit hívjon fel. Válaszoltam, hogy a British Gas-nak kell telefonálni. Azt is kérdezte, hogy átmenjek hozzá és segítjek tisztogatni[2].
09:00 átmentem gyalog a mamához, segítettem neki tisztogatni, és egy tált tettem a kazán alá. Hazajöttem.
10:00 kiporszívoztam a házat, lomtalanítottam[3] mindenütt, megterítettem[4] az ebédlôben, miközben a Lois szorgoskodott[5] a konyhában, mosta a húst (kolbászt) és a tepsibe[6] tette, majd mosta a zöldséget (káposztát és pasztinákot)
10:30 a Lois elment kocsival a templomba, én pedig leültem a gép elé, írtam tovább a cikkemet a franciabarát klub januári hírlevelének, mindeközben idôrôl idôre beugrottam a konyhába hogy utánanézzem az ebéd fôzésének
12:30 a Sarah érkezett: ma ismét nálunk ebédelni fog

Ebéd: kolbász sült burgonyával, káposztával és pasztinákkal, gyümölcslé, utóételnek málna- és “redcurrant”-túróslepény[7] tejsodóval[8]

Délután:
14:00 készítettem három csésze teát, leültünk a nappaliban, harman csevegtünk.
15:00 segítettem a Sarahnak egy fotót készíteni/csinálni az elektromos masszírozójáról[9], mert eladni akarja az angol Ebay-en.
16:00 a Sarah távozott, a mama telefonált, hogy még nem érkezett a British Gas gáz-szerelô és sötétedni kezd, félt az ajtót kinyitni a sötétben/homályban, kérdezte, hogy én átmenjek hozzá és vele várjak.
17:00 átmentem a mamához, hoztam magammal a cikkem vázlatát[10], dolgoztam a nappaliban, miközben a mama szunyókált az ebédlôben.
18:00 még nem érkezett a British Gas gázszerelô. Telefonáltunk a British Gasnak: mondták, hogy a gázszerelô 30 perc alatt jön.
19:00 még nem érkezett a British Gas gázszerelô. Nem hittuk, hogy ma este jönni fog. Milyen szemét cég! Vonakodva hazajöttem.

Vacsora: sonkás szendvics uborkával és paradicsommal, ásványvíz

Este:
20:00 leültünk a nappaliban, tévéztünk, láttuk a “Ballroom Dancing” címû filmet, ausztráliai vígjátékot.
21:00 a mama telefonált, hogy a British Gas felhívta, a gázszerelô holnap korán fog jönni.

Idôjárás: többnyire felhôs

[1] (her) boiler
[2] to clean up
[3] I cleared up
[4] I laid the table
[5] busied herself
[6] into the baking-tray/baking-tin
[7] cheesecake
[8] with custard
[9] (of) her massager
[10] the draft (of)

Nincsenek megjegyzések: