2008. január 3., csütörtök

2008 január 2. szombat

Reggeli: “gyümölcs-és-rost”, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 leültem a számítógép elé, befejeztem a franciabarát klub januári hírlevelének a szerkesztését, és elküldtem emailen keresztül a végleges[1] vázlatot[2] a Mensa Housenak, a hírlevél kiadójának. Az utolsó hírlevelem lesz ez, mostanában felmondtam, mert a szerkesztés és a cikkek írása túl sok idôt vesz igénybe és már tizenöt éve megcsinálom, már kezeltem többször a legtöbb tárgyat. Hurrá, végre szabad vagyok!

Ebéd: kolbász, szalonna, burgonyával és paradicsommal, sör.

Délután:
13:00 átmentem gyalog a mamához, készítettem neki egy csésze teát. Csevegtem vele egy órát. Kivizsgáltam, hogy elég meleg van-e a mama háza a központi fûtés nélkül: sok hordozható fûtôteste van, és úgy látszott, hogy nincs probléma. Hazajöttem.
15:00 lomtalanítottam a házban, a Lois pedig felment az emeletre, szundított egyet.
17:00 a Lois felkelt, lement a lépcsôn. Készitettem neki egy csésze teát, és csevegtünk az ebédlôben.

Vacsora: “marmite”-os és lekváros zsemle, tea

Este:
19:00 elmentünk kocsival a városba. Letettem a Lois-t a mozi elôtt, a St Trinians angol vígjátékot fogja megnézni a Sarah-val együtt
20:00 leültem a számítógép elé, egy hosszú emailt írtam a Franciaországban élô barátnômnek, Annienak. Lefeküdtem.
22:30 a Lois hazaérkezett, belebújt az ágyba.

Idôjárás: enyhe, többnyire napos; estére hidegebb

[1] definitive
[2] draft

Nincsenek megjegyzések: