2008. január 29., kedd

2008 január 28. hétfô

Reggeli: zabkása, a saját kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 a Lois elment gyalog a környékbeli fodrászhoz, én pedig leültem a nappaliban, csevegtem az Alisonnal, és játszottam a kis Josie-val. Fél óra után a Lois rövid hajjal tért vissza – igen, végezte a kötelességét a fodrász (az esküje {his oath}szerint? Nem tudom, hogy van-e esküje a fodrászoknak). De nagyon szépen csinálta a dolgot.
11:00 elmentünk ketten gyalogosan a faluba, mert ma délelôtt a helyi “gondozók” csoportjának a havi találkozója/értekezlete lesz. Terveztük az idei találkozókat és kirándulásokat.

Ebéd: kolbász szárazbab fôzelékkel {with baked beans} és kenyérrel, gyümölcslé.

Délután:
13:30 felmentem az emeletre, lefeküdtem és szunyókáltam.
14:00 a Lois, az Alison és a Josie elment kocsival a Sainsbury-be kaját venni a Josie-nak. Én felkeltem, vártam a mama telefonhivását, mert ma délután Jeannette, az unokatestvérem jön kocsival a városba, látogatja a mamát.
14:30 a Lois, az Alison és a Josie hazaérkezett a Sainsbury-ból.
14:45 a mama telefonált, hogy megérkezett Jeannette. Átmentünk gyalog a mamához. Jeannette-nek 4 gyereke és már 12 unokája is van. Az igaz, hogy júniusban gyarapodik {increase, grow} a mi kis családunk, de nem hiszem, hogy Lois és én Jeanette-et utolérni {catch up} fogjuk! Csevegtünk Jeanette-tel másfél órát. Hazajöttünk.

17:00 leültünk a nappaliban, játszottunk a kis Josie-val
18:30 az Alison fürdette a Josie-t, majd lefektette a Sarah volt szobájában.

Vacsora: marhahús curry rizssel és brokkolival, vörösbor

Este:
20:00 leültünk a nappaliban, tévéztünk
21:00 a Sarah emailt küldött, hogy nálunk vacsizni akar holnap este

Idôjárás: hüvös, felhôs

Nincsenek megjegyzések: