2008. január 7., hétfő

2008 január 6. vasárnap

Legutóbbi hírek: olvastam a neten, hogy márciusban a magyar kormány bevonja / bevonni[1] fogja az egy- és kétforintosokat. Segítség! Nekem sok ilyenem van a fiókban!!!

Reggeli: müzli, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 kiporszívoztam a házat, lomtalanítottam[2] mindenütt, megterítettem[3] az ebédlôben, miközben a Lois szorgoskodott[4] a konyhában, mosta a húst (marhahúst) és a tepsibe[5] tette, majd mosta a zöldséget (karfiolt[6], és a saját kertünkben termesztett kellbimbót), készítette a húslevet[7], mindent lábásokba[8] tett. Leírta az utasításokat[9], amit követnem kell, hogy fôzzöm az ebédet (amint ott a konyhában csetlem-botlom!)
10:30 a Lois elment kocsival a templomba, én pedig kikapcsolódtam, terpeszkedtem a heverôn/kanapén, idôrôl idôre beugrottam a konyhába valamit bekapcsolni vagy valamit kikapcsolni.
13:00 a Lois hazaérkezett a mamával együtt, azután a Sarah is érkezett

Ebéd: marhahús sült burgonyával, karfiollal és kellbimbóval, vörösbor, utóételnek “fruit crumble” (gyümölcös ropogós???)

Délután:
14:00 szorgoskodtam a konyhában, megcsináltam a mosógatást, készítettem 4 csésze teát.
15:00 hazavittem kocsival a mamát, rendeztem az orvosságát a jövô hétre, a Lois és a Sarah idôközben elkezdték mosni, tisztítani ezüsttisztító folyadékkal a Sarah Yemeni menyasszonyi ékszereit, mert el akarja adni nemsokára az angol Ebay-en
16:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szundikáltam
17:00 felkeltem, lejöttem a földszintre, készítettem két csésze teát a két “ezüstmüvesünknek”.
18:00 a Sarah távozott, a Lois elment kocsival a templomba.
18:30 leültem az ebédlôben, elolvastam még egy fejezetet a könyvembôl

Vacsora: sajtos szendvics uborkával és paradicsommal, tea

Este:
19:30 a Lois visszaérkezett a templomból, leültünk a nappaliban, kettesben tévéztünk, láttuk a Sense and Sensibility címû viktoriánus jelmezes drámának második epizódját, lefeküdtünk

Idôjárás: enyhe, többnyire napos

[1] to call in
[2] I cleared up
[3] I laid the table
[4] busied herself
[5] into the baking-tray/baking-tin
[6] cauliflower
[7] gravy
[8] into saucepans
[9] instructions

Nincsenek megjegyzések: