2008. január 2., szerda

2008 január 1. szerda

Reggeli: müzli, pirított kenyér, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 késôn keltünk, mert kivételesen késôn lefeküdtünk aludni tegnap este (éjfél után)
10:00 a Lois lemosta a kocsit és lomtalanította, én pedig leültem a gép elé, befejeztem a francia táncolásról szóló cikkemet, amit a franciabarát klub januári hírlevében fogok kiadni.

Ebéd: szalonna sült tojással és paradicsommal, sör.

Délután:
14:00 a Sarah érkezett kocsival, ô is lemosta, lomtalanította a saját kocsiját. Én pedig felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam egy órát.
16:00 a Sarah távozott. Elmentünk a Lois-szal a mamához. Tegnap a gázszerelô kikapcsolta a mama központi fûtését, mert víz kifolyt a kazánból. Kivizsgáltuk, hogy elég meleg van-e a mama háza: sok hordozható fûtôteste van. Felfedeztünk, hogy a házban nagyon nagyon meleg van! Szóval nincs veszélyben a mama! Hoztunk magunkkal három szelet karácsonyi süteményt, és készítettem három csésze teát a mama konyhájában. Leültünk a mama ebédlôjében, kajáltunk, csevegtünk vele egy órát. Hazajöttünk.

Vacsora: pulyka, kifôtt tésztával és sárgarépával, sör.

Este:
19:30 a Kathy, a hugi telefonált Amerikától, boldog újévet kívánt: csevegtünk vele.
21:00 tévéztünk, láttuk a Jane Austen írta Sense and Sensibility címû viktoriánus jelzemes dráma elsô epizódját.

Idôjárás: enyhe, részben felhôs

Nincsenek megjegyzések: