2008. január 17., csütörtök

2008 január 16. szombat

Legut‏óbbi hírek: ma 39 éve jogosítványt kaptam: hurrá!

Reggeli: müzli, a saját kertben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 szorgoskodtam a garázsban, mindenütt lomtalanítottam. A Lois pedig a konyhában dolgozott, kitísztította a sütôt
11:00 elmentünk gyalogosan a faluba, betértünk a postára, csomagot elküldtünk, aztán sétáltunk a falu korul, megnéztük a múlt pénteki árvíz okozta károkat. Most majdnem minden ház elôtt homokzsákok láthatók. Az időjárási előrejelzések szerint még több eső várható holnap és pénteken. Segítség! A mostani árvizek problémának csak egy eldugult földalatti csatorna az oka. Mit csinál egész nap a városi tanács??? Hülyék képviselnek minket!! Úgy látszik, hogy csak egy magánterületen levô fát kell kivágni azért, hogy kitisztíthassák az eldugult csatornát. Ez nem rakéta tudomány, srácok!!!!

Ebéd: vagdalt marhahús burgonyával, sárgarépával és a saját kertünkben termesztett kellbimbóval, vörösbor, utóételnek gyümölcsös kocsonya.

Délután:
13:30 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam. A Lois pedig beütötte az élettörténetét a számítógépbe, vagyis az élettörténete elsô részét: “a születésem elôtti hónapok”; ez az élettörténet nagy fájl lesz, amikor készen van. Extra-memóriát kérek!
15:00 elmentünk kocsival, felvettük a mamát, vittük Bishops Cleeve faluba uzsonnázni. Betértünk a Tescoba, és mosóport vettünk, de sajnos a Tesco kávézó zárva volt, és jelen pillanatban mindenütt felújítják és átalakítják: pár hét múlva új Costa kávézó lesz. Átmentünk az úton, betértünk a Blue Wave kávézóba, teát és süteményet uzsonnáztunk, csevegtünk. A mama szokás szerint akart mindent változtatni az életében, a környezetében, valamint a házában: új ágyat, új kanapét vásárolni stb. Ahogy mindig, a mama nyughatatlan {restless} lelke elérhetetlen {unattainable} tökéletességre törekszik {strives for}. Bár utálja azt a tájképet, amit az anyjától kapott, és nem bírja ki egy napig sem, ha felakasztja a falra, valami okból már tisztíttatni akarja: miért????

Vacsi: kacsa paté zsemlével, uborkával, paradicsommal, salátával, utóételnek sütemények, tészták, tea

Este:
19:00 leültem a nappaliban, tévéztem. A Lois pedig beütötte tovább az élettörténetét a gépbe, azt hiszem, hogy már végre született. Na végre valami haladás!

Idôjárás: többnyire napos, hüvös

Nincsenek megjegyzések: