2008. január 13., vasárnap

2008 január 12. szombat

Reggeli: “weetabix” gabonapehely, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 Fagyott elmúlt éjjel, reggel jegesek voltak az utak, így szokásosnál kicsit késôbb elmentük kocsival a Sainsburybe a heti bevásárlást végezni magunknak és a mamának.
10:00 elmentem gyalogosan a faluba, betértem a patikába / gyógyszertárba, vásároltam a mama paracetamol-tablettáit és a glükózát {her glucose}. Hazajöttem.
10:30 elmentünk gyalog a mamához, hoztuk magunkkal a mama heti kaját és a gyógyszerét. Készítettem neki egy csésze teát, és leültünk az ebédlôjében, csevegtünk egy órát. Hazajöttünk

Ebéd: kéksajt és humusz kifôtt tésztával {with pasta}, paprikás salátával és paradicsommal, vörösbor

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam. A Lois pedig szorgoskodott a konyhában, süteményeket és egy gyümölcsös kocsonyát {a fruit jelly} készített, mert holnap a Page-ék jönnek ebédelni és uzsonnázni
15:00 felkeltem, munkához láttam {I set to work} az egyik vendégszobánkban, méret alapján minôsítettem tovább a csavaraimat, hogy rendezhetjem a csillogó {shiny} új 16 fiókos csavartartómban. Amikor készen van a csavargyûjteményem, azt tervezem, hogy könyvet írok a csavarméret {screw-size} problémáiról. Gazdagan illusztrált lesz vadító színes fotókkal.
16:00 lementem a konyhába, készítettem két csésze teát és vágtam két szeletet a karácsonyi süteménybôl. Leültünk az ebédlôben, kajáltunk és csevegtünk.

Vacsora: sonka, tojás, burgonyával, gombával és paradicsommal

Este:
20:00 leültünk a nappaliban, tévéztünk, láttuk a “La Fille du Régiment” címû opera video-felvételét. A francia énekesnô (soprán), Natalie Dessay igazán tündöklött {sparkled} a fôszerepben – mondtam férfi szexualitással telt hangon. Sajnos idôrôl idôre kicsit szunyókáltam az elôadás alatt, így újra kell nézni más napon (és újra és újra).

Idôjárás: hüvös, többnyire napos, este újra esni kezdett az esô.

Nincsenek megjegyzések: