2008. január 11., péntek

2008 január 10. csütörtök

Reggeli: zabkása, banán, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 elmentem kocsival az Argosba, új mini-szerszámszekrényt, tudniillik egy 16 fiókos csavartartót vásároltam. Hazajöttem.
10:00 leültem a gép elé, leveleket írtam
11:00 felmentem az emeletre, és elkezdtem méret alapján minôsíteni a csavaraimat, hogy rendezhetjük az új 16 fiókos csavartartómban: ó öröm öröm!!! Ez a feladat örökké fog tartani!

Ebéd: buggyantott tojás[1] pirítóssal és paradicsommal

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem és szunyókáltam
15:00 felkeltem, átmentem a mamához, visszahuztam a kukáját a ház mögé, mert már eljött ma délelôtt a szemétkocsi. Készítettem 2 csésze teat, beszélgettem a mamával egy órát, segítettem neki 2 emailet elküldeni. Hazajöttem
16:00 készítettem két csésze teat, üldögéltünk/ücsöröltünk az ebédlôben a Lois-szal

Vacsi: kolbász burgonyával, gombával és szárazbab-fôzelékkel[2], gyümölcslé

Este:
1830: a Sarah érkezett hazafelé menet. Csevegtünk vele a pénzrôl, amit neki fizetni kell a jelzálogkölcsön (most, hogy szakított a Gareth-thel), és segítséget ajánlottunk. Meghívtuk vacsira is, és a Lois valahogyan egy harmadik adaggal elôrukkolt / elôhozakodott[3]. Egyszerûen egy csodanô!
20:00 a Sarah távozott. Leültünk a nappaliban, tévéztünk
22:00 lefeküdtünk, elolvastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl, elaludtunk

Idôjárás: enyhe, felhôs, sórványos záporok

[1] poached egg(s)
[2] baked beans
[3] came up with

Nincsenek megjegyzések: