2008. január 9., szerda

2008 január 8. kedd

Reggeli: zabkása, banán, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a mamához, készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele egy órát, utánanéztem, hogy még mûködik a mama számítógépe és az emailrendszere, lomtalanítottam egy kicsit a konyhában, mert ma késôbb a gázszerelôk jönnek egy új központi fûtési kazánt felszerelni.
10:00 hazajöttem gyalog a falun keresztül, hazafelé jövet betértem a pékség/élelmiszerboltba, egy nagy korpás[1] kenyeret vettem.
11:00 szorgoskodtam az ebédlôben, leveleket írtam

Ebéd: bárányhús burgonyával, paradicsommal, vörösbor

Délután:
14:00 felmentem a hálószobába, szunyókáltam
15:00 a Lois felment, bebújt az ágyba
16:00 felkeltünk, lejöttünk a földszintre, a Lois készített két csésze teát, és két szelet karácsonyi süteményt is bekebeleztünk. Összegeztük az élettörténetünket, és leírtuk franciaul, mert holnap délután az elsô franciaóra lesz
17:00 lomtalanítottam a lépcsô alatti szekrényt, ahol a szerszámokat tartom.

Vacsora: “kedgeree” (tôkehal[2], rizs, tojás), vörösbor, utóételnek “blackcurrant fool” (fekete ribiszkés gyümölcskrém) habbal és “budoár” keksszel

Este:
19:00 terpeszkedtem a kanapén a nappaliban, tévéztem, láttam DVD-n a Lead Balloon címû angol vígjáték elsô sorozatának két epizódját, a Lois pedig szorgoskodott az ebédlôben, tístította tovább a Sarah ezüstékszereket.

Idôjárás: enyhe, részben napos

[1] wholemeal
[2] haddock

Nincsenek megjegyzések: