2008. január 30., szerda

2008 január 29. kedd

Legutóbbi hírek: kicsit javult az állapota Grosics Gyulának, az Aranycsapat legendás labdarúgójának (kapusának), aki azonban elmondása szerint továbbra sem érzi jól magát.

Reggeli: zabkása a saját kertünkben termesztett almával, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
08:30 a mama telefonált, hogy a macskája, Polly hányt egyet {had been sick} a mama számítógép-asztala alatt. Átmentem gyalog és lomtalanítottam. Hazajöttem.
10:00 elmentünk kocsival a mamához, felvettük és továbbmentünk a városba. Parkolhattunk rögtön {right, in front of}a biobolt{health food store} elôtt, mert volt nálam a mama rokkant parkoló jegye. A Lois, az Alison és a Josie elment gyalog a bevásárlóközpontba, én pedig elkísértem a mamát, aki körülnézett a bioboltban. Manapság ritkán megy ki a házból, és nagyon örült annak, hogy ott böngészhet, a kedvenc boltjában! A mama sok tételt vásárolt, és aztán hazavittem kocsival.
11:00 elmentem kocsival a városba, parkoltam a parkolóban, 3 fontot 30 pennyt fizettem érte (3 óra párkolásért, tök drága ez a város!), azután felhívtam az Alison-t a mobilomon. Találkoztunk a Clarks cipôboltban, ahol épp vettek új cipôt a Josie-nak, aki rettenesen üvöltött-bömbölt {was howling}, szegény! Aztán bolyongtunk / kószáltunk {we wandered around} a bevásárlóközpontban, körülnéztünk a boltokban, kávéztünk egy “bécsi” kávézóban, a Drukkersban. Ebédeltünk a Pizza Hut étteremben.

Ebéd: (a Pizza Hutban) hawaii pizza, almalé

Délután:
14:00 leültünk a nappaliban, játszottunk a Josie-kával
15:00 elmentünk gyalogosan a faluba, betértünk a pékség-szatócs boltba, mert az Alisonnak új cipôfûzôre {shoelace}van szüksége. Aztán körülsétáltunk a faluban.
17:00 a Josie-ka hisztizitt {had a tantrum} vacsikor, nem akart semmit enni, lehet, hogy fogzik {is teething}???
18:15 az Alison fürdette a Josie-kát és lefektette a Sarah volt szobájában.
18:30 a Sarah érkezett melóból. Csevegtünk a nappaliban. Úgy látszik, hogy a Gareth holnap elhozza{collect, take away} az asztalt és a székeket, amit a Sarah megvett az Ebay-en.

Vacsora: lazac {salmon} bazsalikom mártással, burgonyával és a saját kertünkben termesztett spenót, gyümölcslé, utóételnek gyümölcsös saláta joghurttal.

Este:
20:00 leültünk a nappaliban, csevegtünk
21:30 a Sarah távozott

Nincsenek megjegyzések: