2008. január 27., vasárnap

2008 január 26. szombat

Reggeli: müzli, banán, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
08:00 elmentünk kocsival a Sainsburybe, végeztük a szokásos heti bevásárlást magunknak és a mamának. Hazajöttünk.
09:00 elmentem gyalogosan a mamához, hoztam magammal a mama heti kajáját. Készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele egy órát. Bütyköltem a fürdôszobában levô fûtôtestet, mert a mama mondta, hogy nem mûködik jól. Készítettem és összecsuktam {folded up} a mama tábori ágyát {(her) camp bed}, mert késôbb (ma délután) a Sarah lakásába fogjuk szállítani. Hazajöttem.
11:00 kiporszívoztam a házat, mindenütt lomtalanítottam, és elkezdtem minden szobát bababiztossá {baby-proof} tenni, mert holnap az Alison és a kis Josie jön hozzánk.

Ebéd: túró {cottage cheese} és humusz, paradicsommal, uborkával, salátával és vajas kenyérrel, gyümölcslé

Délután:
13:30 elmentünk kocsival a mamához, (nehezen, a mama lépcsôjárója {her stair-lift} miatt) cipeltük le a lépcsôn a tábori ágyat, beraktuk az autóba, szállítottuk a Sarah-hoz, cipeltük a lakásába. Akkor hazajöttünk a Sarah-val együtt, mert nálunk fogja tölteni az éjszakát.
15:00 harman leültünk a nappaliban, teát kortyoltunk / szürcsöltünk, csevegtünk. A Sarah azon gondolkodik, hogy beköltözik hozzánk, és bérbe adja {let out} a lakását, most, hogy szakított a Gareth-thel. Elôször azonban utána kell járni a pénzügyi megfontolásoknak {financial considerations}.
16:00 lomtalanítottam tovább a házban, a Lois régi játékszereket talált a padlásban és kimosta a konyhában, a Sarah mosta és tisztította tovább ezüsttisztító folyadékkal a yemeni menyasszonyi ékszereit, mert el akarja adni nemsokára az angol Ebay-en

Vacsora: tonhal gomba mártással, kifôtt tésztával {with pasta}, borsóval és csemegekukoricával {with sweet corn}, vörösbor

Este:
20:00 leültem a nappaliban, franciaul tanultam, elkezdtem az elôadásomat készíteni, a Lois pedig zuhanyozott és a haját mosta, a Sarah ült a szám‎ítógép elôtt, kipróbálta megint az Ebay-t: látott egy kis asztalt, amit szeretne venni.

Idôjárás: enyhe, többnyire napos

Nincsenek megjegyzések: