2008. január 19., szombat

2008 január 18. péntek

Reggeli: zabkása, a saját kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 leültünk a számítógép elé, a “házi vezetôségi csapat” harmadik heti találkozójában vettünk részt (kettesben). Kipipáltuk {we ticked off} azokat a feladatokat, amelyeket sikerült végeznünk a múlt héten. Felsoroltuk azokat az új feladatokat, amelyeket végezni kell, és eldöntöttük, hogy mik a céljaink a jövô hétre, azaz mit el akarjunk érni vagy teljesíteni a legközelebbi találkozó idejére. A feladatlista még ijesztôen {frighteningly} / riasztóan {alarmingly} hosszú.
10:00 elmentünk kocsival, felvettük a barátnônket, Rose-t, továbbmentünk, felvettük egy másik barátnônk, Shirley-t, 15 perccel késôbb megérkeztünk a David-ékhoz. Részt vettünk a U3A szervezet kertlátogatás klub tervezési találkozójában: a csoport az idei látogatásokat tervezte, és a klub tagjai különbözô ajánlatokat tettek, hogy melyik kertek a legérdekesebbek lennének. Shelagh David volt a találkozó elnôke. Kb 25 ember jelen volt, 23 nôt is beleértve. Én kihagytam a találkozót, kislisszoltam / kiosontam {sneaked out}az ebédlô ajtaján, csevegtem a konyhában Owen David-dal. A találkozó után hazajöttünk, persze letettük Shirley-t és Rose-t hazafelé jövet.

Ebéd: csirke-, paradicsom- és zöldségleves, sonkás szendvics paradicsommal, uborkával és salátával, vörösbor.

Délután:
14:00 felmentem a hálószobába, lefeküdtem, szunyókáltam. A Lois pedig szorgoskodott a számítógép elött. Ezen a héten sok internet-kapcsolati problémánk volt: azt hiszem, hogy az AOL szoftver kódunk elrontott {corrupted} lehetett, de ebben nem vagyok biztos. Ma reggel letöltöttem {downloaded} a legújabb AOL 9.0VR (Vista Ready) verziót, ami eddig jobban mûködni látszik (lekopogni! {touch wood!}). A Lois ezen a héten sok emailt kapott, de az internet-kapcsolati problémánk miatt el van maradva {is behind (with)}a válaszok küldésével, így munkához látott {set to work}.
15:30 felkeltem, lejöttem a konyhába, készítettem két csésze teát, és kortolytuk/szürcsöltük a teát és közben csevegtünk az ebédlôben.
18:30 a Sarah érkezett melóból {from work}, vacsorázott nálunk.

Vacsora: marhahús pörkölt burgonyával és brokkolival, vörösbor, utóételnek gyümölcsös saláta {fruit salad}

Este:
20:00 leültünk harman a nappaliban, csevegtünk.20:30 a Sarah távozott, mi pedig tévéztünk.

Nincsenek megjegyzések: