2008. április 10., csütörtök

2008 április 9. szerda

Reggeli: müzli pirítóssal, tej

Reggel / délelôtt:
09:30 Ed és Josie elment gyalog a környéki parkocskába, ahol egy kis játszótér van. Mi pedig átmentünk gyalog a mamához, és neki készítettem egy csésze teát. Egy teherautó és egy pasi érkezett, elhozta a három karosszéket, amit a mama rendelt és ami neki nem tetszett. Segítettem a pasinak berakni a székeket a teherautójába. Átadott a mamának egy utalványt a pasi, így nekünk a jövô héten még egyszer a mamát a butorüzletbe vinni kell, hogy más széket kiválaszthasson (jaj nekünk!). Hazajöttünk.
10:30 játszottunk Josie-kával a házban és a kertben is, mert kicsit enyhébb lett az idô.

Ebéd: paté, sajt, zsemlével, salátával, uborkával, paradicsommal, gyümölcslé, utóételnek gyümölcs

Délután:
14:00 felmentem a hálóba, lefeküdtem és szunyókáltam.
14:30 Lois is belebújt az ágyba, szunyókált. A Walker-ék elmentek kocsival a gloucesteri nyilvános uszodába, mert még zárva van a helyi (kilenc hónappal a nagy árvízek után!!!!)
17:30 hazaértek a Walker-ék

Vacsora: pörkölt marhahús burgonyával, sárgarépával, gyümölcslé

Este:
18:00 Lois és én kettesben vacsiztunk, mert ma este színházba megyünk
18:45 elmentünk kocsival a városba, bementünk a színházba, beugrottunk az emeleti bárba egy sörre és egy csomag chips-re.
19:30 elkezdôdött az elôadás. A színdarab címe “She Stoops To Conquer”, egy vígjáték, amit az ír származású Oliver Goldsmith írta a XVIII században. A darab több, mint 200 év után még vicces, és nagyon jó és fôleg értelmes volt az elôadás, nagyon jól szórakoztunk. Egyszer sem bóbiskoltam el! {I didn't nod off once!}

Idôjárás: részben napos, kicsit enyhébb

Nincsenek megjegyzések: