2008. április 19., szombat

2008 április 18. péntek

Legutóbbi hírek: még egyszer BKV-sztrájk Budapesten (24 órás); a szakszervezetek nem akarták lefújni {to call off} a sztrájkot, bár a városvezetés többé-kevésbé teljesítette a szakszervezetek legfőbb követeléseit.

Reggeli: zabkása, alma, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 ürítettem a a ház mögötti rozzant kis budit, mert hétfôn az építészek eljönnek, a kis budit lebontani fogják és új mosókonyhát építeni. Egyelôre az üvegházat fészerként (és ideiglenes tárolóhelyként) használjuk (sajnos a régi fészer már nem esôbiztos {rain-proof}!), így áttettem az üvegházba a kerti eszközöket, a kerti kesztyûket, a kerti csizmákat stb.
10:00 Lois kiment a házból és ketten kertészkedtünk. Én gyomláltam a bokrok között, Lois pedig különbözô zöldségmagokat ültett a veteményes kertben (spenót, salátát, petrezselyemet, zöldhagymát, káposztát).
11:00 teáztunk a kertben, de elôször állig betakaróztunk (a biztonság kedvéért: hideg a szél!).

Ebéd: csirkeleves, sajtos szendvics uborkával és paradicsommal, gyümölcslé

Délután:
14:00 felmentem a hálóba, lefeküdtem, szunyókáltam
14:30 Lois belebújt az ágyba, és elolvastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl.
15:30 felkeltünk, teáztunk az ebédlôben, aztán átmentünk gyalog a sarki szatócsboltba, vettünk három adag lepényet vacsorára és két „Scotch egg”-et, azaz a “skót” tojást, ami hasonlít a magyar Stefánia-vagdalthoz {mince}: gömbölyű {spherical} fasírt {rissole}, közepén főtt tojással.
15:45 Lois hazament, én pedig továbbmentem a mamához, készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele egy fél órát, aztán haza.
16:30 lenyírtam a ház elôtti füvet és a ház közvetlen mögötti füvet, mert hétfôn délelôtt az építészek eljönnek, és várható, hogy a jövô héttôl be fogják borítani építési anyagokkal a gyepet.
18:15 Sarah hazaért melóból, és vacsoráztunk.

Vacsora: lepény, “skót tojás” burgonyával és brokkolival, gyümölcslé, utóételnek a kertünkben termesztett alma (kompót) habbal

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztunk, láttuk a “The IT crowd” címú vígjátéksorozat elsô két epizódját.

Idôjárás: hûvös, hideg, keleti szél, részben napos.

Nincsenek megjegyzések: