2008. április 13., vasárnap

2008 április 12. szombat

Legutóbbi hírek: sajnos Loisnak gyomorrontása van tegnap este óta (nem a thaiföldi vacsora után, hanem röviddel elôtt kezdôdött, így nem pereljük be az éttermet)

Reggeli: müzli pirítóssal, tej

Reggel / délelôtt:
07:00 átmentem kocsival a Sainsburys-be, végeztem a szokásos heti bevásárlást, hazafelé jövet beugrottam a mamához, átvettem a mama heti kajáját.
09:00 Alison és Ed összekapta magát, Josie-ka játékszereit is beleértve
09:30 James, az építészünk csengetett, és neki átadtam egy csekket (betétként {as a deposit}: részletekben fizetünk {we’re paying in instalments} a munkaért (James és Kevin április 21.-étôl mosókonyhát fognak beépíteni a konyhánk mellé)
10:00 távoztak Walkerék
10:30 lomtalanítottam a házban, nem bababiztossá tettem a lépcsôt meg minden.

Ebéd: buggyantott tojás kenyérrel, gyümölcslé

Délután:
14:00 elmentünk kocsival a városba, mert Sarah akart egy eladó lakást nézni. Helyes kis lakás, de neki nem tetszett különbözô okokból. Hazafelé jövet beugrottunk a Sainsburysbe, és még kaját vettünk.
16:00 átmentem gyalog a mamához, neki készítettem egy csésze teát, vele csevegtem. Sarah közben elment sétálni a falu körül, és útközben beugrott a mamához, harmasban társalogtunk. Emlékeztettem a mamát arra, hogy eljönnek hétfôn az építészek, a mama fürdôszobáját átalakítani, és a kádért zuhanyfülkét beépíteni {build in}, mert a mama már nem tudja bemászni a kádba. Ahogy számítottam, a mama akarta halasztani a munkát, mondta, hogy két hónapja nem jól van, szenved ettôl-attól stb. Válaszoltam, hogy túl késô lenne halasztani, emlékeztettem arra, hogy támogatjuk ôt a munka alatt Lois-szal, és pl jelen leszek akkor, amikor megérkeznek minden reggel az építészek, de nem vagyok biztos abban, hogy mit fog csinálni a mama hétfô reggel. Ha nem akarja beengedni ôket, én végtére nem tehetek róla. Hazajöttünk.

Vacsora: tegnap esti thaiföldi vacsi felmelegedett {warmed up} maradéka, gyümölcslé, utóételnek sárgadinnye

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk, láttunk egy tehetség-kutató mûsort {talent show}, ki mit tud valóságmûsort {reality show}, a címe “Britain’s Got Talent”.

Idôjárás: részben napos, hüvös

Nincsenek megjegyzések: