2008. április 14., hétfő

2008 április 13. vasárnap

Reggeli: zabkása, alma, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a mamához, neki készítettem egy csésze teát, vele csevegtem egy órát. Elrendeztem egy kis dobozba (tablettatartóba) a mama tablettáit a jövô hétre, aztán haza
10:00 kiporszívoztam a házat és lomtalanítottam
10:30 vittem Lois a templomba, odafelé menet felvettük a francia barátnônket, Andréet. Lois még nem tud autót vezetni, mert hátfájásban szenved. Hazajöttem. Lomtalanítottam tovább a házat, idôrôk idôre beugrottam a konyhába valamit bekapcsolni vagy kikapcsolni. Sarah leült a számítógép elé, mert még egyszer próbálja eladni a yemeni menyasszonyi ékszereit az angol Ebay-en. Segítettem neki az ékszereket megmérni {to weigh the jewels}, a postaköltséget számítani, és a hirdetést megfogalmazni {to word the advert}.
12:15 elmentem kocsival a templomba, felvittem Lois-t és Andrée-t és hazajöttünk. Útközben letettük Andrée-t a lakása elôtt.

Ebéd: csirke, sült krumplival és karfiollal, vörösbor, utóételnek sárgabarack habbal.

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam
15:30 felkeltem, és harmasban teát ittunk a nappaliban.
17:30 Lois elment a templomba, Bob és Margaret felvette.

Vacsora: sajtos szendvics uborkával és paradicsommal.

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk
20:30 Mike telefonált, hogy holnap nem tud eljönni a magyar óránkra, mert probléma van a júniusi észak-amerikai útjával, és a helyi utazási irodába kell beugrani: kiderült már, hogy David, Mike kaliforniai barátja nem lesz otthon azon a héten, amikor esedékes Mike látogatása, így Mike-nak új jegyeket venni kell, ha lehet, és persze halaszthatatlan dolog mindez.

Idôjárás: részben napos, enyhe

Nincsenek megjegyzések: