2008. április 24., csütörtök

2008 április 23. szerda

Reggeli: zabkása, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
06:30 felkeltem, rájöttem, hogy Sarah nem jött haza tegnap éjjel. Felvettem a mobilomat, láttam az üzenetét: úgy látszik, hogy az éjszakát a lakásában töltötte. Lehet, hogy összejött Dave-vel … de ki tudja…
08:00 átmentem gyalog a mamához, készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele egy órát, toltam a kukáját a ház elé, mert holnap jön a szemeteskocsi. Átrendeztem ezredszer {for the thousandth time} a mama bútorait: a nappaliban lévô karosszéket az ebédlôbe, az ebédlôben lévô karosszéket a nappaliba cipeltem {I lugged}. Hazajöttem.
09:00 Lois sms-ezte, hogy éppen most várja Iris-szal, az unokahúgával, hogy Brian, Irisz öccse és Ruth, Brian felesége érkezzen Bournemouth-ból.
09:15 Sarah sms-ezte, hogy ma este hét óra körül érkezik haza, mert munka után egy eladó lakást nézni fog. Ez a lakás a város déli részén van, ami nem ideális, de rendkívül jó állapotban van, modern épületben, és nem túl drága.
09:30 az építészek érkeztek, elkezdtek tovább földet kiásni Alfie, a kis markológép segítségével.
11:30 felhívtam a mamát, hogy utánanézzek annak, hogy simán megy-e minden. A mama mondta, hogy ma délelôtt telefonált a Cavendish House áruházba, és rendelt egy új ágyat, de nem tudta, hogy pontosan milyen típusú ágy fog jönni, és nem tudta, hogy mennyibe kerül. Ó jaj!

Ebéd: tonhalas szendvics, salátával és paradicsommal

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, de kötelességszerûen nem aludtam el, mert lehetett, hogy kérni fognak valamit az építészek.
15:00 az építészek visszaküldték Alfie-t, a bérelt markológépet, és a kiásást kézzel fejeztek be. Goodbye, Alfie!
16:00 távoztak az építészek
16:00 szorgoskodtam a konyhában, készítettem a vacsit, lemostam a zöldséget meg mindent.
19:00 Sarah hazaért melóból, az eladó lakás nézése után, és vacsiztunk.

Vacsora: “shepherd’s pie” (darálthúsos burgonyapüré) brokkolival és sárgarépával, vörösbor, utóételnek csokis moose

Este:
20:00 Sarah mondta, hogy nem nagyon tetszett az a lakás, amit éppen megnézett. Kissé elavult {antiquated} a fûtési rendszer, és nem ideális a kerület: a lakás a város déli részén van, és Sarah melóhelye északra fekszik a várostól (kb 15 mérföldre / 24 km-re)
20:30 Sarah leült a gép elé, megnézte az emaileket, én pedig lomtalanítottam a konyhát, olyan mint a jó konyhatündér, aztán zuhanyoztam, lefeküdtem

Idôjárás: esôs reggel után, többnyire napos és enyhe

Nincsenek megjegyzések: