2008. április 28., hétfő

2008 április 27. vasárnap

Reggeli: zabkása, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 leültem a számítógép elé, megpróbáltam egy mikrofónot feltenni a gépre, de nem sikerült. Csengett-rezgett(rang-vibrated) a mobilom, és néztem az órára: kérdezte a mama, hogy “nem jössz át?”
09:30 átmentem gyalog a mamához, készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele egy órát. Elrendeztem egy kis dobozba (tablettatartóba) a mama tablettáit a jövô hétre. Kinyomtattam neki egy emailt, amit a barátnônk, Patriciá küldött. Az emailen Patricia meghívta kávéra és süteményre pénteken, vagy, ha ez nem felel meg, a jövô hét csütörtökjén. A mama ezen gondolkodni fog, és ma este Patriciá-nak telefonálni. Hazajöttem.
10:30 Lois elment a templomba. A mai ebéd egy pörkölt, amit korábban készített és a sütôbe tett, így nekem csak a burgonyát fôzni kell.
11:00 leültem még egyszer a számítógép elé, próbáltam újra egy mikrofónt feltenni a gépre, de nem sikerült. Frusztráció a köbön! {frustration galore!}
12:00 elkezdtem a francia filmet nézni, amit béreltem ezen a héten az angol Amazon-tól. A film párbeszéd nélküli uncsi képsorai {sequences} alatt a gyors elôretekerés {fast forward} gombot megnyomtam, de mégis nem volt idôm az egész filmet megnézni. Hosszúak és bonyolultak ezek a francia filmek! Terveztem, hogy ma este befejezem.

Ebéd: pörkölt marhahús burgonyával és sárgarépával, vörösbor, utóételnek

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam. Lois pedig leült a gép elé, megnézte az emaileket.
15:30 felkeltem és teáztunk együtt.
16:00 elkezdtük a francia házi feladatot készíteni. Ezen a héten a csoport nálunk gyûlik össze, mert Diana, a csoportvezetô Déli-Franciaországban lesz, egész pontosan Nice-ben. Ezen a héten mindenkinek a kedvenc angliai üdülôhelyérôl kell valamit írni. Én St Ives városról írok, ahová utazunk májusban. Lois Stirlingból ír: Stirling város Közép-Skóciában fekszik.
17:30 Lois elment kocsival a templomba.
19:00 befejeztem a francia filmet az elôretekerés gomb {the fast forward button} segítségével, aztán szorgoskodtam a konyhában, készítettem a vacsorát, egy adagot magamnak, egy adagot Lois-nak, és egy harmadik adagot, amit Sarah keddi ebédéhez használok fel: ezt a hûtôszekrénybe beraktam.

Vacsora: sajtos szendvics uborkával és paradicsommal, tea

Este:
20:00 leültünk a tévé elôtt láttunk egy új darabot. Jane Austen-ról, a viktoriánus íróról életérôl szólt, “Miss Austen Regrets” címmel. Az idôsebb Jane-et ábrázolja, aki már híresség, bár nem veti fel a pénz {she’s not rolling in money}. A nagy kérdés: sajnálja-e, hogy sohasem ment férjhez, vagy biztos-e, hogy a végzete ez?

Idôjárás: enyhe, részben napos, szórványos záporok

Nincsenek megjegyzések: