2008. április 9., szerda

2008 április 8. kedd

Reggeli: müzli pirítóssal, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 Vakartam a jeget Sarah kocsijának az ablakairól, miközben ô reggelizett. Elment melóba.
08:30 átmentem gyalog a mamához, neki készítettem egy csésze teát, vele csevegtem egy órát, aztán haza.
10:30 elmentünk Alison kocsijával a parkba. Josie-ka megnézte a kis állatokat és a kis madarakat, és jól szórakozott a játszótéren (hintázott stb). Betértünk a teázóba teára és süteményekre.
12:00 végül Josie-ka elfáradt/elnyütt, egy kicsit hiszizett, így hazajöttünk, Alison lefektette az emeleten. Alison kocsijának GPS navigációs rendszere van: nekünk nagyon érdekes volt ezt tapasztalni: a modern technológia csodái!

Ebéd: paté zsázsával és zsemlével, gyümölcslé

Délután:
14:00 Lois leült az ebédlôben a gép elé, megnézte az emaileket, mi pedig letelepedtünk a nappaliban a tévé elé, én szunyókáltam, Alison elolvasott néhány oldalt a könyvébôl. Josie-ka felébredt és ebédelt.
15:15 Lois, Alison és Sarah elment kocsival a Sainsburys-be kaját vásárolni, mert ma este Alison férje, Ed megérkezik.
16:00 hazaértek, most már egy kicsit enyhébb volt, így Josie-ka játszott egy fél órát a ház mögötti kertben
17:30 elmentem kocsival a pályaudvarra és felvettem Ed-et.
18:00 Sarah hazaért melóból
18:30 Alison és Ed megfürdette Josie-kát és lefektette az emeleten. Vacsiztunk.

Vacsora: tonhal gombás mártással, sajtos makarónis feltéttel és zöldbabbal, fehérbor, utóételnek sárgadinnye felfújt fekete ribiszke tükrön {melon with blackcurrant coulis}

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, csevegtünk, fôleg Sarah lakásáról. Sarah jelenleg piacra dobja a (2 hálószobás) lakását, ami a város nyugati részén van, és kisebbet (egy hálószobást) keres ebben a városrészben (ami drágább környék), de jelen pillanatban meginogni látszik a piac, és mostanában kicsit csökkenni kezdtek az árak. Mit tegyen? Senki nem biztos!

Idôjárás: többnyire napos, hüvös

Nincsenek megjegyzések: