2008. április 6., vasárnap

2008 április 5. szombat

Reggeli: müzli pirítóssal, tej

Reggel / délelôtt:
07:30 elmentünk kocsival a Sainsburys-be, megcsináltuk a szokásos heti bevásárlást magunknak is Sarahnak is a mamának is. Hétfôn a másik lányunk, Alison jön Josie-kával együtt, és kedden Ed, Alison férje, így sok-sok kaját kellett venni
09:00 átmentünk gyalog a mamához, útközben bementünk a faluba, betértünk a patikába a mama orvosságáért, majd a falusi postába, mert Lois-nak egy új retikülje volt szüksége – tegnap Condertonban sajnos leszakadt a régi retikül pántja {the strap of the old handbag came off}. Megérkezett a mamához, átadtuk a heti kaját, neki készítettünk egy csésze teát. Orvosságot rendeltem az interneten a mama kedvéért. Átnéztem a mama mostani üzleti leveleit, és két számlát is fizettem.
10:00 Sarah elment kocsival a városba, négy eladó lakást nézni fog, az ingatlanügynökkel együtt.
11:00 Sarah hazaért, és vele csevegtünk a lakásokról, és átnéztük az illetô hirdetési szórólapokat.

Ebéd: pizza salátával, paradicsommal, uborkával, fehérbor

Délután:
14:00 én felmentem a hálóba, lefeküdtem és szunyókáltam. Lois és Sarah elment kocsival a Blooms kertészeti üzletbe, zöldségmagokat vett.
15:00 hazaértek, és ittunk egy csésze teát.
15:30 Lois és Sarah elment kocsival a városba, filmet megnézett, egy romantikus vígjátékot – nem tudom a címét - : én pedig franciaul és magyarul tanultam, elolvastam négy-öt oldalt a Pókháló csillagkép címû könyvembôl. Nem néztem meg, hanem csak felvettem videóra az év nagy lóversenyét, a Grand National-t.
18:30 Lois és Sarah hazaért, és vacsoráztunk.

Vacsora: füstölt sonka sajtos makarónival, brokkolival, fehérbor

Este:
19:00 Vacsiztunk a tévé elôtt, megnéztük a nagy versenyt (a verseny elôkészületeit is beleértve). Tegnap Sarah munkahélyén egy sorsjátékot {sweepstake}rendeztek, és Sarah két lovat húzott, Mr Pointment-et (ír lovat, 16:1) és Nadover-t (50:1). Mr Pointment a verseny nagy része alatt a vezetô ló volt, de sajnos a harmincadik (az utolsó) akadálynál {at the thirtieth and last jump} elfáradt, kiesett. Nadover-rôl a verseny közben égyszer sem tett említést a televiziós kommentátor, de a végén megtudtuk, hogy valahogyan hetediknek jött be {somehow came in seventh}. Tehát Sarah-t nem veti fel a pénz .

Idôjárás: hüvös, részben napos: ma este hajnali hóesést jósoltak

Nincsenek megjegyzések: