2008. április 16., szerda

2008 április 15. kedd

Reggeli: zabkása, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a mamához, neki készítettem egy csésze teát, vele csevegtem egy órát. Fizettem egy számlát a mama kedvéért. Aztán haza.
10:00 szorgoskodtam a veteményes kertben, a második árokot ástam (a leghosszabbat): ezen a héten burgonyát fogunk ültetni. Lois közben megmetszette {pruned} a ház elôtti rózsákat

Ebéd (a kertben!!! Lehet, hogy tavasz van!): a tegnapi csirke maradéka ajókával [with anchovies], salátával, uborkával, paradicsommal, gyümölcslé

Délután:
14:00 Lois leült a gép elé, forgalmazta a francia beszédét (téma: a “zöld” utazás), én pedig szorgoskodtam tovább a veteményes kertben, a harmadik árokot ástam
15:00 teáztunk és csevegtünk a kertben, de egy óra után sajnos felhôs lett, es bementünk a házba
16:00 Lois ismét leült a gép elé, befezejte a francia beszédét, én pedig letelepedtem a nappaliban, tévéztem, láttam az “The IT crowd” címû vígjáték második sorozatának DVD-jét.
18:30 Sarah hazaért melóból, és elmentünk kocsival egy eladó lakást nézni. Régi házban van (VII. Edward király idején épült, így közel 100 éves), tágas {roomy, spacious}, jó hangulatú. Csendes környéken van. Sarahnak nagyon tetszett, de a probléma az, hogy még nem adta el a saját lakását. Hazajöttünk.

Vacsora: kolbász krumplival és szárazbab fôzelékkel, gyümölcslé

Este:
20:00 Sarah felment a szobájába, mi pedig leültünk a gép elé, segítettem Loisnak a francia beszédével, néhány tévedéset kiigazítottunk. Aztán letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk.

Idôjárás: napos, tavaszi (délután 4 óráig), aztán felhôs, szórványos záporok.

Nincsenek megjegyzések: