2008. április 26., szombat

2008 április 25. péntek

Reggeli: zabkása, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 átmentem gyalog a mamához: tisztogattam a nappaliban a szônyeget: felsikáltam és elmostam a tegnap esti hányásfoltokat: az a fránya macska! (Csak viccelek: szeretlek, Polly!) Keszítettem a mamának egy csésze teát, és csevegtem vele fél órát, aztán haza.
09:00 Sarah elment kocsival a lakásába. Ma délelôtt elutazik vonattal Észak-Angliába, Carlisle városba (a hétvégét a barátnôjével, Caroline-nal fogja tölteni), de valamit maga mögé hagyott a lakásában, amit akart vinni magával Carlisle-ba. Tíz perccel késôbb én is elindultam kocsival Sarah lakása felé. Értem a lakás elé, felvettem Sarah-t és elvittem a pályaudvarra.
09:45 letettem Sarah-t a pályaudvar elôtt, aztán továbbmentem az M5-ösen Strensham Services pihenôhelyre, és parkoltam. Bementem az étterembe teára és süteményre.
10:30 Lois sms-ezte, hogy “Irisznak nincs mit enni ebédre, nem vennél valamit a boltban?”. Kimentem az étterembôl, betértem a boltba, vásároltam egy marhahúsos tekercset {a beef roll}. Beültem a kocsiba, vártam a busz érkezését
11:00 jött a busz. Átadtam Irisz-nak a marhahúsos tekercset, és megcsókoltam Lois-t (vagy viszont???) Hazajöttünk.
12:00 Felfedeztük, hogy távollétünk alatt az építészek szorgoskodtak a ház mögött, átalakítottak tovább a vízlevezetési rendszert.

Ebéd: a tegnapi kolbász maradéka kenyérrel, salátával, uborkával, paradicsommal, szôlôvel, vörösbor

Délután:
14:00 az építészek távoztak. A fônök, James mondta, hogy visszatér holnap 5-6 örát dolgozni. Reméli, hogy elkezd az új mosókonyhánk alapjait{the foundations (of)} letenni.
14:30 Én letelepedtem a nappaliban, tévéztem. Lois pedig leült a gép elé, megnézte az emaileket. Úgy látszik, hogy Richard, az unokatestvérem, aki Dublinban lakik, könyvet ír az apja életérôl, és kérte emailen a segítségünket. Richard apja a II. világháború alatt a katonai szolgálatot lelkiismereti okból megtagadta, és a hatóságok megengedték, hogy mezôgazdasági munkát végezzen. A háború után francia- és németnyelvtanár lett.
16:00 Lois kipakolta a cuccait, és teáztunk és csevegtünk tovább a hét történteirôl. Sarah sms-ezte, hogy megérkezett kétkor Carlisle városba. Mondta, hogy Caroline dolgozik a mai napon, így a szülei kijöttek Sarah-ért a pályaudvarra.
17:00 Pihentünk. Estefelé valami okból kimerültek {exhausted} voltunk mindkettônk, támolyogtunk a fáradtságtól: teljesen világos, valóban öregszünk, az biztos!

Vacsora: bárányhús mentamártással, burgonyával és sárgarépával, vörösbor, utóételnek karamell krém

Este:
19:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk, a Hattyúk Tavát láttuk a BBC4 csatornán, (a Kirov Balett elôadása volt, St Pétersburgban). Persze szomorú végkifejlete {has a sad ending} van a cselekménynek, de nagyon békés és nyugalmas érzés volt a táncosok kecses {graceful} mozdulatait nézni. Fuvallat a léleknek.

Idôjárás: felhôs, enyhe

Nincsenek megjegyzések: