2008. április 7., hétfő

2008 április 6. vasárnap

Reggeli: müzli pirítóssal, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem a mamához nem gyalog hanem kocsival, a hajnali hóesés miatt, neki készítettem egy csésze teát, vele csevegtem egy órát, hazajöttem
10:00 kiporszívoztam a házat, lomtalanítottam mindenütt.
10:30 Vittem Lois-t kocsival a templomba, odafelé menet felvettük Andrée-t, a francia barátnônket. Lois még nem tud autót vezetni, mert súlyos hátfájásban szenved. Lois hagyta maga mögött azokat az utasításokat, amelyeket követni kellett az ebéd fôzésében.
11:00 elolvastam két-három oldalt a Pókháló csillagkép könyvembôl, idôrôl idôre beugrottam a konyhába, valamit bekapcsoltam vagy valamit kikapcsoltam. Igazi konyhatündérré válom.
12:30 elmentem kocsival a templomba, felvittem Lois-t és Andrée-t, hazafelé jövet letettem Andrée-t. Ebédeltünk.

Ebéd: sült disznóhús almamártással, sült burgonyával, káposztával és sárgarépával, fehérbor, utóételnek a saját kertünkben termesztett egres habbal

Délután:
14:00 Sarah-t felvette az új barátja, Dave, és elmentek vidéken sétálni. Persze nagyon reméljük, hogy Sarah új szerelemre talál, és hamarosan! Négy hónappal ezelôtt szakított Gareth-thel, és ideje odébbállni, egyenesbe hozni az életét. Nem vagyunk biztos abban, hogy Dave lesz-e “az igazi”, de legalább udvarolni tud: egy nagy csokor virágot hozott magával.
14:30 lomtalanítottunk tovább a házban Lois-szal, és megpróbáltuk bababiztossá tenni (amennyire lehet), mert holnap Alison és Josie-ka eljön.
16:00 felcsengettem a szomszédainkat, Francis-t és Steve-et, mert azt akartam, hogy tanusítsák az aláírásomat. Meghatalmazást kérni fogok, hogy vagy én vagy Kathy, Amerikában élô húgom szükség esetén a mama kedvéért pénzügyi döntéseket hozhassunk, pénzügyi dokumentumokat aláírhassunk stb.
17:00 Sarah hazaért és uzsonnáztunk/vacsiztunk harmasban

Vacsora/uzsonna: sajtos szendvics paradicsommal és uborkával, tea

Este:
18:00 tévéztünk, láttuk a Time Team címû mûsort. Ezen a héten a csapat feltárt egy óriási római villát Somerset megyében.

Idôjárás: a hajnali (2-3 hüvelykes / 5-8 cm-es) hóesés után többnyire napos, hüvös

Nincsenek megjegyzések: