2008. április 3., csütörtök

2008 április 2. szerda

Reggeli: müzli piritóssal, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 Lois átment a mamához, én pedig elmentem gyalog a városba (2,5 mérföld séta vagy 1,5 km: tök jó mozgás!). Vettem két macskatált a mamának, kesztyût magamnak (Alisontól születésnapi ajándékot), betértem a Nationwide bankba egy csekket betenni, majd a HSBC bankba még egy csekket a mama kedvéért betenni. Beugrottam az Inlingua nyelviskolába, kérdeztem, hogy van-e magyar tanáruk (a válasz: nincs, és magyar tanuló sincs jelen pillanatban, állítólag a magyar gazdaság rossz állapotából kifolyólag (“csôd közeli állapotban”, Orbán szerint?): Gyurcsány, takarodj!????). Bementem a Jessops kameraboltba, kerestem egy új USB-kábelt a digitális kamerámhoz, de azt javasolták, hogy inkább kártyaolvasót vásároljak (15 fontba került, plussz költség!). Megvettem és hazajöttem gyalogosan.
11:00 franciaul tanultam, mert ma délután az U3A francia társalgási klub találkozója lesz.

Ebéd: paradicsom- és bableves, humusz zsemlével, gyümölcslé

Délután:
13:00 felmentem a hálóba, lefeküdtem, szunyókáltam, idôrôl idôre hallgattam a francianyelv oktató CD-t.
14:00 elmentünk kocsival Dianá-hoz a franciaórára. Angie, Tina és Diana jelen volt, Shirley és Tony nem tudott eljönni. Angie és Diana a cheltenhami múzeumokról, képtárokról, szórakozóhelyekrôl, éjszakai mulatókról stb franciaul beszélgett. Azután eldöntöttük, hogy legközelebb a téma “zöld” utazás lesz, és érveket vitatni fogjuk pro és kontra. Shirley, Lois és én leszünk a zöldek, a többiek (Diana, Tina, Angie) lesznek a “petrol-heads (szó szerint benzinfejek)”: más szóval úgy tenni fognak, mint akik Jeremy Clarkson, a legnagyobb benzin-párti fenegyerek rajongói. Tony lesz a bíró. Vérre menô vitát produkálhat, én döntöttem, a biztonság kedvéért a svájci bicskámat fogom magammal hozni!
16:00 hazafelé jövet beugrottunk a mamához (Steve egy óraval azelôtt hazament Oxfordba), készítettünk neki egy csésze teát és egy kis vacsorát (fôtt tojást vajas kenyérrel). Toltam a mama kukáját a ház elé, mert holnap jön a szemetes kocsi.
18:15 Sarah hazaért melóból.

Vacsora: bárány curry, couscous borsóval, fehérbor

Este:
19:00 kettesben vacsoráztunk, mert Sarah elment a gloucesteri nyilvános uszodába, majd hazafelé jövet a lakásába beugrott, hogy mérje pontosan a lakás szobait (jelen pillanatban dobja a piacra).
20:00 Lois leült a gép elé, megnézte az emaileket, aztán zuhányozott, mosta a haját, én pedig letelepedtem a nappaliban, tévéztem és idôrôl idôre olvastam a “Pókháló csillagkép” könyvemet.

Idôjárás: hüvös, felhôs

Nincsenek megjegyzések: