2008. április 18., péntek

2008 április 17. csütörtök

Reggeli: zabkása, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 elmentünk kocsival a Blooms kertészeti üzletbe, és Lois hátproblémája miatt új kapát {hoe} és gereblyét {rake} vettünk, amelyek Loisnak könnyebbek lesznek használni. Különbözô zöldségmagokat is vásároltunk. Hazajöttünk.
10:00 szorgoskodtunk a kertben. Az építészek hétfôn jönnek egy új mosókonyhát építeni, és a munka következtében egyik virágágyunk el fog tûnni. Megmentettük a virágok kisebb részét (egy fuchsiát és néhány jácintot {hyacinth} és polyanthust): egy kis átültetési mûtétre került sor!
11:00 kávéztunk a kertben, de kicsit fáztunk, így nem maradtunk sokáig, bementünk felmelegedni a házba.
12:00 leültem a gép elé, útvonalat terveztem Sarah-nak, aki a hétvégét Alison-nál és Ed-nél tölteni fogja, Surrey megyében.

Ebéd: póréhagyma- és burgonyaleves, paté, uborkás szendvics, gyümölcslé

Délután:
14:00 kimentünk újra a kertbe, én ürítettem a régi komposztládát, beástam a tartalmát a veteményes kertünkbe, Lois pedig ültette az új zöldségmagokat (pasztinákot és sárgarépát).
15:00 állig betakaróztunk {we muffled ourselves up to our chins}, és teáztunk a kertben. Hová tûnt a tavasz?
16:00 átmentem a mamához, készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele egy órát. Átrendeztem a fali órákat {the wall-clocks} (új feladat!), aztán haza.
18:15 Sarah hazaért melóból, és vacsoráztunk.

Vacsora: lazac sült burgonyával és vegyes zöldséggel, gyümölcslé, utóételnek a saját kertünkben termesztett alma

Este:
Lois elment kocsival a templomba, hetek óta elôször autót vezetett (úgy látszik, hogy végre gyógyul a háta). Én pedig leültem a gép elé, emailt írtam a francia barátnômnek, Annie-nak.

Idôjárás: többnyire napos, de észrevehetôen {noticeably} hûvösebb, kissé hideg (keleti, Európa irányából) szél fújt

Nincsenek megjegyzések: