2008. április 11., péntek

2008 április 10. csütörtök

Reggeli: zabkása, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentünk gyalog a mamához. Készítettem neki egy csésze teát, vele csevegtünk egy órát. Fél tízkor a mama új bejárónôje/takarítónôje, Sally érkezett. Beszélgettünk Sally-val a legsürgetôbb házimunkáról. Hazajöttünk
10:00 én elmentem gyalog Jill-hoz, a barátunkhoz, mert ma délelôtt fél tizenegy órától az U3A (harmadik kor egyeteme) által szervezett angol ôstörténelem rajongók klubjának havi találkozója lesz, a téma: a rómaiak 43. évi betörése, és azok a hadjáratok, amelyeket folytattak Angliában, Wales-ben és Skóciában a következô 40 év során. Nagyon érdekes volt a beszélgetés. A jövô hónapban a téma az akkori Írország lesz, amirôl még nem tudok semmit!
12:00 hazaértem és egyedül ebédeltem, mert Lois és Walker-ék a Cotswold Farm Park-ban töltik a napot. Ott sokféle ritka farmállatok láthatók: az ókortól kezdve létezô fajok, sok esetben most már veszélyeztetettek: a park vezetôsége eltökélt {is determined}, hogy ne haljanak ki ezek a fajok. Van ott jó játszótér is, valamint egy jo hangulatos étterem.

Ebéd: paté és sózott marhahús {corned beef} paradicsommal és uborkás szendvics, gyümölcslé

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem és szunyókáltam.
15:00 Lois és Walker-ék hazaértek, és játszottunk Josie-kával a házban és a kertben.
18:00 Sarah hazaért melóból, és egyedül vacsorázott, mert ma este a templomba megy. Ed és Ali megfürdette és lefektette Josie-kát, aki elnyûtt {worn out} és fáradt volt.

Vacsora: fokhagymás csirke sült krumplival és brokkolival, fehérbor, utóételnek fagylaltgombóc {a scoop of ice-cream} vagy gyümölcsös vagy csokis mártással (válogatni lehetett, mint minden jó étteremben!)

Este:
20:30 letelepedtünk a nappaliban, csevegtünk. Mindenki elnyûtt és fáradt volt, olyan, mint Josie-ka!

Idôjárás: részben napos, szórványos záporok

Nincsenek megjegyzések: