2008. április 12., szombat

2008 április 11. péntek

Reggeli: müzli pirítóssal, tej

Reggel / délelôtt:
08:30 átmentem a mamához, neki készítettem egy csésze teát, vele csevegtem egy órát, aztán haza. Hazafelé jövet beugrottam a sarki szatócsboltba, egy kenyeret, 4 pint tejet, egy üveg vörösbort vettem.
10:00 elmentünk Ed kocsijával a Pets At Home állatkereskedési áruházba {pet superstore} azért, hogy Walker-ék macskatápot vegyenek és fôleg Josie-ka láthassa a kis háziállatokat: a nyulakat, a tengeri malacokat, a hörcsögöket, az egereket, a kis halakat stb, a trópusi {tropical} halakat is beleértve.
11:00 betértünk a közeli Starbucks kávéházba egy kávéra és süteményre. Hazajöttünk

Ebéd: sajt ajókával [with anchovies],salátával, uborkával, paradicsommal, kenyérrel, gyümölcsbor

Délután:
14:00 Lois és én átmentünk kocsival a faluba, a barátainkhoz, Bobhoz és Margaret-hez, mert Reg és Liz töltötte velük a napot. Hatan teáztunk és csevegtünk másfél órát. Reg és én ugyanabba az iskolába járt, a 11-13 korunkban, Manchesterben. Nagyon örültem annak, hogy cseveghetünk a régi tanárainkról és iskolatársainkról stb. Hazajöttünk
16:00 Lois és Walker-ék átmentek gyalog a mamához azért, hogy a mama láthassa Ed-et, Alison-t és Josie-kát. Én pedig felmentem az emeletre, lefeküdtem és szunyókáltam.
18:15 Sarah hazaért melóból, és zuhanyozott, mert ma este randija lesz Dave-vel.
18:30 Alison és Ed megfürdette Josie-kát és lefektette az emeleten
19:00 telefonáltunk egy thaiföldi étteremnek, elvihetô {take-away} vacsorát rendeltünk
19:30 Ed és Lois elment kocsival a városba, elhozták a vacsit.

Vacsora: thaiföldi vacsora, fehérbor.

Este:
20:00 Dave érkezett, és felvette Sarah-t, elmentek a városba. Mi pedig letelepedtünk a nappaliban, csevegtünk.

Idôjárás: részben napos, kicsit enyhébb

Nincsenek megjegyzések: