2008. április 29., kedd

2008 április 28. hétfô

Reggeli: müzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
08:30 átmentem gyalog a mamához, odafelé jövet beugrottam a sarki szatócsboltba, vettem egy pint (0,57 liter) tejet, és átadott egy tízest a szatócsnak, de az mondta, hogy elévült {obsolete} bankjegy az a tízes! Szerencsére egy “modern” (jelenleg érvényes) tízese is volt nekem. Érkeztem a mamához, készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele egy órát. A mama mondta, hogy Polly, a macskája egy kicsit sántít {(was) limping} ma reggel, és lehet, hogy valahogyan megsérült az éjjel, de most alszik. Döntöttük, hogy egyelôre hagyjuk aludni. Hazajöttem.
09:30 az építészek érkeztek, elkezdtek még földet kiásni a ház mögött.
10:30 átmentünk gyalog a faluba, betértünk az ingatlanügynökhöz; az eladó mondta, hogy a faluban egy nagyon szép lakást, ami nagyon tetszett Sarah-nak, még egyszer dobnak a piacra, mert nem sikerült az elôzô eladás. Elhoztuk Sarah kedvéért azt a szórólapot, ami leírja az illetô lakást.
11:00 beugrottunk a bankba. Kivettem 60 fontot egy fontos érmekben, amit hozni fogok magammal a jövô hónapban, amikor St Ives városba utazunk (az ottani parkolójegy-kiadó automata csak 1 fontos érmeket elfogad). Sôt három “elévült” (azaz már nem érvényes) tízest is cseréltem, amit találtam itthon egy szekrényben. Továbbmentünk és találkoztunk Richard-dal és a többiekkel a szokásos havi értekezletre.
12:40 Hazajöttünk. Láttuk, hogy már távoztak az építészek, talán amiatt, hogy már tele volt földdel a szemetes konténer.
12:45 Elmentem kocsival a pályaudvarra, mert Sarah érkezik 13 óra 11 perckor Carlisle-ból. Felvettem, és elvittem a lakásába, aztán hazajöttem. Ebédeltünk kettesben.

Ebéd: sózott marhahúsos szendvics salátával, uborkával, paradicsommal, vörösbor

Délután:
14:00 Sarah hazaért és ebédelt. Lois leült a gép elé, megnézte az emaileket, aztán beütötte a francia házi feladatát. Én felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam.
15:00 Sarah elment gyalog a fodrászhoz, levágatta a haját.
16:00 Sarah hazaért, és harmasban teáztunk. Aztán Sarah elment kocsival a lakásába, hogy takarítsa és lomtalanítsa egy kicsit: holnap egy “idôs” házaspár fogja nézni a fia vagy lánya kedvéért.
16:30 a mama telefonált, hogy aggódik Polly miatt. Döntötte, hogy felhívja az állatorvost.
17:00 még egyszer telefonált a mama, hogy “látogatni fog az állatorvos, tíz perc múlva érkezik, nem jönnél át”? Átmentem gyalog a mamához. Zártam a nappaliba szegény Polly-t, és vártam az állatorvosra. Jött az állatorvos, Sarah és az asszisztense, Alison {véletlen azok a nevek, amelyeket a két lányunknak adtunk 30 évvel ezelôtt}. Mondták, hogy nem látható, nem érinthetô semmi nagy seb, de szerintük az lehet, hogy Polly-t valami kis állat, pl egy mókus haraphatta meg. Oltást adtak Polly-nak, aztán mondták, hogy 2 nap múlva visszajönnek, azt is mondták, hogy a legközelebbi látogatásukig Polly-nak a házban maradni kell, és nem kimenni. Távoztak, és bezártam a macskaajtót és macskavécét is csináltam Pollynak, aztán hazajöttem.

Vacsora: curry marhahússal, rizssel és sárgarépával, vörösbor

Este:
19:30 Sarah elment kocsival a lakásába, hogy ott találkozzon a barátjával, Mark-kal és a feleségével, Sam-mal. Mark, aki imád barkácsolni, a mennyezeti lámpákat bütykölni fogja: Sarah szerint, berregnek és rezegnek a lámpák, amikor felgyújtja.
20:00 Lois felment az emeletre, lefeküdt, szunyókált. Én pedig leültem a gép elé, helyreigazítottam/kiigazítottam a tévedéseket / hibákat Lois francia házi feladatában.

Idôjárás: részben napos, enyhe, szórványos záporok.

Nincsenek megjegyzések: