2008. április 25., péntek

2008 április 24. csütörtök

Reggeli: zabkása, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 Sarah elindult melóba. Mondta, hogy ma este a templomba megy (vacsi után).
08:15 átmentem gyalog a mamához, készítettem neki egy csésze teát, csevegtem vele 45 percig, aztán haza.
09:15 az építészek érkeztek, és elkezdtek tovább földet kiásni a ház mögött. A szemetes konténer már csordultig tele volt földdel, így telefonáltak a bérlô társaságba, és kérték, hogy elhozzák a konténert, egy újat leszállítsanak {deliver}. Sajnos a bérlôk két-három órát késtek: délután egy óra körül végre megérkeztek: ennek következtében az építészek sok idôt vesztegettek a délelôtt során.
10:00 Lois felhívott: mondta, hogy ma Bath-ba megy kirándulni Iris-szal és az egész csoporttal együtt. Emlékeztetett arra, hogy persze Chaucer, a XIV. századi iró sokat írt a bathi asszonyról.
11:00 döntöttem, elkezdem a vasalást. Kellemetlen meglepetés várt engem: sajnos nem csak a szokásos alsónemû, ing, blúz meg ilyesmi, hanem sok-sok lepedô és paplanhuzat {duvet cover(s)} is volt a kosárban (Jill, a fiatalabb húgom és Walker-ék mostani látogatásából kifolyólag).
12:30 a frusztrált építészek elmentek különbözô építési anyagokat vásárolni. Én szorgoskodtam a konyhában, a változatosság kedvéért igazán finom ebédet terveztem magamnak, és nem a szokásos íztelen gyors falatot {quick bite}, amit akkor szoktam forrálni magamnak, ha egyedül kajálok.

Ebéd: elôételnek paradicsom- és bableves, fôételnek füstölt makréla humusszal, zsázsával, salátával, vörösbor, utóételnek karamell krém (fincsi!)

Délután:
14:00 a bérlôk érkeztek, elhozták a szemetes konténert, egy újat (kisebbet) leszállítottak. Az építészek elkezdték az újat földdel tölteni. Én pedig vasaltam tovább: ó öröm öröm!
15:00 az építészek elkezdték átrendezni/átalakítani a ház mögötti vízlevezetô {drainage} rendszert: új csatornát készítettek, és egy új lefolyócsövet {downpipe / drainpipe} felszereltek.
15:30 befejeztem végre a vasalást. Beraktam a fehérnemût és a többi ruhadarabot a ruhaszekrénybe, a lepedôket és a paplanhuzatokat pedig az ágynemû- és törölközô-szekrénybe a melegvíztartály mellé.
16:00 távoztak az építészek. A mama telefonált, hogy kiégett a villanykörte a nappaliban, átjönnél cserélni? Átmentem hozzá gyalog, cseréltem a körtét. Hazajöttem.
17:00 a mama megint telefonált. Mondta, hogy Polly, a macskája lehányta a nappaliban a szőnyeget, és a konyhában a padlót. Mondta, hogy megpróbálja tisztogatni {to clean it up}.
17:30 szorgoskodtam a konyhában, készítettem a vacsit.
18:00 Sarah telefonált, hogy 30 percet késik, de reméli, fél hétre ér haza
18:45 Sarah hazaért melóból, és vacsiztunk.

Vacsora: kolbász krumplipürével, brokkolival és sárgarépával, vörösbor, utóételnek csokis mousse

Este:
19:00 Sarah elment kocsival a templomba. Én pedig megcsináltam a mosogatást és a törölgetést, aztán kávéztam, kikapcsolódtam, lehiggadtam.
20:00 kiporszívoztam a házat: persze a tartalék porszívót használtam. Igen, úgy érzem, végre befutottam valódi háziasszonynak! {at last I’ve made it as a genuine housewife!}. Holnap Lois, “a férjem” visszajön, és döntöttem, jól fogok mutatni. Reggel korán kell felkelni, hajat mosni, a lábam és a bikinivonalam borotválni, sminkelni, valami szexist, merészt {daring} felvenni: köldökig dekoltált inget, rövid (térden felüli) mini-mini-rövidnadrágot, tûsarkú csizmát meg ilyesmit…ne aggódj, döntöttem, csoportterápiára fogok járni…
21:30 Sarah hazaért. Leültünk a gép elé, a “Northern Rock” LTP (értsd: lakás-takarékpénztár) {building society} telefonszámai után kutattunk a neten: holnap fel kell hívni, van egy pár kérdése a jelzálog-kölcsönnel kapcsolatban.

Idôjárás: részben napos, szórványos záporok, enyhe

Nincsenek megjegyzések: