2008. április 8., kedd

2008 április 7. hétfô

Legutóbbi hírek:
ma van Steve, a Philadelphiában élô sógorunk 59. szülinapja. Tegnap este véletlenül azt hallottam a rádión, hogy Billie “Lady Day” Holiday, a híres dzsesszénekesnô 1915 április 7.-én született, Philadelphia városban, 91 éves lett volna.
Ma délelôtt közlekedési sztrájk van Budapesten; se vonat, se busz, se villamos, se metró

Reggeli: müzli pirítóssal, tej

Reggel / délelôtt:
08:30 elmentem gyalog a mamához, neki készítettem egy csésze teát, és elrendeztem egy kis dobozba (tablettatartóba) a mama tablettáit a jövô hétre.
09:00 Lois érkezett, és csevegett a mamával egy órát, én pedig távoztam, mert haza kellett jönni, Mike látogatására készülni
10:00 Mike érkezett és magyarul tanultunk. Mike még egyszer egy könyvet hozott magával, amit a helyi könyvtártól kölcsönözött: gyerekeknek szóló gazdagon illusztrált könyvet, ami a svájci mûvész, Paul Clee életét ábrázolja. Mike lefordította magyarra az egyszerû szöveget, és bámultuk Clee érdekes mûveit. Én pedig arról a múzeumlátogatásról beszéltem, amit múlt csütörtökön tettem Lois-szal együtt.

Ebéd: sült tojás sajtos krumplival, gyümölcslé

Délután:
14:00 fürdöttünk és lomtalanítottunk tovább, fôleg a fürdôben: Lois a mosdókagylót tisztogatta, én pedig a fürdôkádat tisztogattam (fürdés után)15:00 lefeküdtünk, szunyókáltunk, elolvastunk még egy fél fejezetet a könyvünkbôl, mégis vannak csodák: nem csörögött a telefon!
16:30 Alison megérkezett Josie-kával. Segítettem neki lerakni a kocsiról Josie-ka cuccait: a játékszereket stb, milyen rengeteg van! Csevegtünk: rájöttünk, hogy Josie-ka ez alkalommal mindjárt “otthon” van nálunk – már sokkal kevésbé félénk.
18:00 Sarah hazaért melóból.
18:30 Alison megfürdette és lefektette Josie-kát, és vacsoráztunk négyesben – a régi csapat, olyan mind a két lányunk gyermekkorában (de most már persze veszekedés nélkül!!!), furcsa érzés!

Vacsora: disznóhús rizssel és kinai zöldséggel, gyümölcslé

Este:
20:00 Sarah elment kocsival a lakásába, visszahozta Gareth maradék cuccait, mert késôbb ma este Gareth és az apja érkezik kocsival Prestonból, hogy elhozzák Gareth maradék holmiját – lehet, hogy ezzel vége lesz a kapcsolatuknak (???).
21:00 Segítettem Sarahnak lerakni Gareth cuccait a kocsijáról.

Idôjárás: részben napos, hüvös

Nincsenek megjegyzések: