2008. április 5., szombat

2008 április 4. péntek

Reggeli: “weetabix” gabonapehely pirítóssal, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentünk kocsival a mamához, egy csésze teát neki készítettem, vele csevegtünk egy fél órát
09:45 elmentünk kocsival Rose-hoz, a barátnônkhöz. Felvettük ôt, és azután Shirley-t is, egy másik barátnônket, és továbbmentünk Conderton kisfaluba (innen 11 mérföldre vagy 17 km-re), mert ott ma délelôtt az U3A (harmadik kor egyeteme) kertészet rajongók klubjának tagjai kertlátogatást fognak tenni. A condertoni kastély tulajdonosnôje (Jane Carr) szívesen fogadott minket, aztán körülsétáltunk a kastély kertjeiben. A csoportunk közel 20 nôbôl és 2 férfibôl állt. Én a virágokra, bokrokra, fákra kevés figyelmet fordítva {paying little attention}, inkább beszélgettem az élet nagy dolgairól az egyetlen másik férfival, Owen-nel, a távoli rokonommal - két öreg szivar -, amíg a kiöregedett “csajok” – az úgynevezett kertcicák - elképesztô kéjjel nézték az extensív gyepeket, a bokrokat, a fákat stb! A látogatás végén, Carr-né teával és keksszel kínálta a csoportunkat a nappaliban.
12:00 Lois, Rose, Shirley és én átsétáltunk a falusi kocsmába, a Yew Tree Inn-ba, és ebédeltünk; abban a kocsmában a sok éves hagyományhoz híven a tulajdonos morcos arcú, a kocsmáros nô pedig dúskeblû, de mindenesetre nagyon ízlett a kaja!

Ebéd: sajtos sültkrumpli hagymával, sör

Délután:
14:00 távoztunk a kocsmából, hazafelé jövet letettük Rose-t és Shirley-t.
15:00 Lois megcsinálta a vasalást, aztán megnézte az emaileket, én pedig lenyírtam a ház mögötti (de nem közvetlen mögotti) füvet.
18:15 Sarah hazaért melóból és vacsoráztunk.

Vacsora: tonhal burgonyával, gombával, paradicsommal és póréhagymával

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk

Idôjárás: délelôtt ködös, felhôs, hüvös, délután többnyire napos, enyhe

Nincsenek megjegyzések: