2008. április 23., szerda

2008 április 22. kedd

Reggeli: múzli, pirítós, tej

Reggel / délelôtt:
08:00 Sarah elindult melóba. Mondta, hogy ma este nem vacsorázik itthon, így sejtettem, hogy valszeg Dave-vel együtt elmenni fog kajálni {to nosh} valahová. Biztos vagyok abban, hogy ma egész nap támolyogni {to stagger around} fogok a fáradtságtól, a tegnap éjjeli szaggatott alvásból {broken sleep} kifolyólag.
08:30 átmentem gyalog a mamához, odafelé menet betértem a sarki szatócsboltba, két üveg vörösbort (egyet magunknak, egyet a mama szomszédjának), egy pint (0,57 liter) tejet, citromot vettem. Készítettem egy csésze teát a mamának, csevegtem vele egy órát, aztán hazajöttem: úgy látszik, hogy nem okozott semmi súlyos szövôdményt a tegnap éjjeli incidens, hála Isten.
09:30 az építészek érkeztek; kifordították a sarkaiból {took off its hinges} az oldalsó kaput {the side gate}, hogy behajtsanak a ház mögé egy kis markológépet, ami utólag egész nap a földbôl nagydarabokat kiást. A kiásott földet a ház elôtti szemetes konténerbe tették. Én csevegtem velük a munkáról, és idôrôl idôre teát készítettem. Kemény ez az élet!

Ebéd: tonhalas szendvics, uborkával és paradicsommal

Délután:
14:00 felhívtam a mamát. Úgy látszik, hogy még két probléma merült fel. Elôször a mama azt hiszi, hogy új ágyat rendelt a Cavendish House áruháztól, és nem tudja, hogy miért nem jött még ez az ágy. Telefonált ma délelôtt az áruházba, de ôk mondták, hogy technikai problémai vannak, és jelen pillanatban nem tudnak utánanézni a dolognak. Másodszor a mama látszólag már elégedetlen a lépcsôjárójával {with her stair-lift}, ma délelôtt telefonált egy másik társaságba, mert akarja, hogy leszereljék a régi lépcsôjáróját, egy újat felszereljenek. Próbáltam rábeszélni arra, hogy abbahagyja ezt a tervet, mert sok ezer fontba kerülne, és nagyobb projekt is lenne: biztos vagyok abban, hogy el kellene hagyni a házát egy pár napra a munka alatt. Ó jaj, mi lesz a legközelebbi fejfájásom?
16:30 a házunk mögötti árokok már közel 4-5 láb (1,2 – 1,5 méter) mélyek voltak, a szemetes konténer már csordultig tele volt földdel, tehát távoztak az építészek.

Vacsora: (egyedül) két buggyantott tojás burgonyával és borsóval; “buggyantott tojás meglepetéssel: de mi a meglepetés valójában? Szerintem nincs!”

Este:
18:00 felhívtam a mama szomszédját, hogy még egyszer köszönjem a tegnap éjjeli segítségét, aztán telefonáltam Lois-nak, hogy megbeszéljük a nap történteit (és a tegnapi nap történteit is!). Lois ma Bristol-ba ment kirándulni a csoporttal együtt, megnézte a város érdekességeit stb.
19:00 letelepedtem a nappaliban, tévéztem.

Idôjárás: enyhe, többnyire napos, hurrá! Lehet, hogy visszatért a tavasz????

Nincsenek megjegyzések: