2008. április 20., vasárnap

2008 április 20. vasárnap

Reggeli: zabkása, tej

Reggel / délelôtt:
09:00 elmentem gyalog a faluba, pénzt kivettem a falusi (bankjegy-) automatából a mama kedvéért, továbbmentem a mamához, átadtam neki a pénzt, aztán rájöttem, hogy hagytam magam mögé a mama orvosságát. Hazasiettem, elhoztam az orvosságot, visszamentem a mamához, és elrendeztem egy kis dobozba (tablettatartóba) a mama tablettáit a jövô hétre. Készítettem neki egy csésze teát, és csevegtem vele fél órát, aztán haza.
10:00 elkezdtem kiporszívozni a házat, befejeztem az ebédlôt, aztán hirtelen leállt {broke down} a porszívó, így egyelôre abbahagytam (a tartalék porszívó a padláson van, és ezt nem volt idôm megkeresni).
10:30 elvittem Lois-t kocsival a templomba (nem tudott autót vezetni, mert fájt a lába), odafelé menet felvettük a francia barátnônket, Andrée-t. Letettem a ket nôt a templom elôtt, aztán hazajöttem.
11:00 kezdtem az ebéd fôzésébe, követtem az utasításokat, amelyeket Lois korábban felírt.

Ebéd: sült barányhús sült burgonyával, pasztinákkal, karfiollal és mentamártással, gyümölcslé, utóételnek fagylalt, habcsók {meringue} kiwi gyümölcssel

Délután:
14:00 teáztunk, aztán lomtalanítottuk a házat és a ház mögötti kertet. Magamban motyogva {muttering to myself} lehoztam a tartalék porszívót a padlásról.
16:00 teáztunk és nassoltunk {we had a snack}: tévéztünk, láttuk DVD-n a “The IT crowd” címû vígjáték második sorozatának az utolsó epizódját.
16:30 Sarah hazaérkezett Haslemere-ból: harmasban teáztunk és csevegtünk
17:30 Elvittem Lois-t kocsival a templomba, letettem a templom elôtt és hazajöttem, Dave közben benézett Sarah-hoz {dropped in on Sarah}, és beültek {they went somewhere to sit and have a drink} egy italra valahová.
18:00 szorgoskodtam a konyhában, készítettem az uzsonnát/vacsorát – igazi konyhatündér vagyok!
19:00 elmentem kocsival a templomba, felvettem Lois-t, hazajöttünk és uzsonnáztunk

Vacsora: sajtos szendvics uborkával és paradicsommal, gyümölcslé

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk

Idôjárás: még enyhébb, felhôs, esôs

Nincsenek megjegyzések: