2008. február 9., szombat

2008 február 8. péntek

Reggeli: “weetabix” gabonapehely, a saját kertünkben termesztett alma, fél kiwi gyümölcs, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:30 a szokásos heti “házi vezetôségi csapat” találkozója
10:30 még náthás vagyok, de sütött a nap, így elmentem sétálni a falu körül. Remélem, hogy ez a kis mozgás segíti a náthát gyógyítani
11:30 Dave Butler, a környék barátságos ácsmestere {master carpenter (of)} érkezett. Egy éve nem záródik {doesn’t close} a hálószoba ajto, ami bosszant és zavar! Butler úr kiemelte az ajtót a sarkaibôl {off its hinges}, legyalulta {planed off} az ajtó alját, és újra beakasztotta a sarkaiba. Új kilincset és zárszerkezetet{shutting mechanism} is felszerelt.

Ebéd: lazac salátával, paradicsommal és uborkával, fehérbor

Délután:
14:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam. Lois pedig szerkesztette tovább a gyermekkora történetét.
15:00 felkeltem, megint elmentem sétálni egyet a falu körül, mert még sütött a nap

Vacsora: “bean sprout” saláta, nokedli, garnélarák {prawn}, petrezselyemmel {with parsley}, citromlével és osztriga {oyster} mártással, a saját kertünkben termesztett egresbôl készített gyümölcsbor

Este:
20:00 terpeszkedtem a kanapén a nappaliban, tévéztem, láttam régi zenevideókat. Azt hiszem, hogy lassan gyógyul a náthám, hála Isten.

Idôjárás: enyhe, napos

Nincsenek megjegyzések: