2008. február 28., csütörtök

2008 február 27. szerda

Reggeli: zabkása, körte, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
07:00 megcsináltam a napi mozgást a hálószobában
08:30 Sarah elment gyalog az orvoshoz (neki ma kimenôje van {she has the day off}).
09:30 Sarah és én elmentünk a városba Sarah kocsijával, mert találkánk volt a lakás-takarékpénztárral {building society}, rövidítve az LTP-vel. Sarah akarja tudni, hogy mibe kerülnének a díjak, és mennyi lenne a kamat egyrészt akkor, ha bérbe adjaná a lakását, és másrészt akkor, ha eladná és másikat vásárolna. Megígérték, hogy 24 órán belül válaszolni fognak, becsülést adni. Azután betértünk a Wilkinsonba: Sarah két villanykörtét, és három képet vett, én egy harmadik csillogó új dokumentumtartót, amelybe a mama és az Amerikában élô húgom dokumentumait fogom berakni. Elég nehéz a saját dokumentumaimat, számláinkat stb rendben tartani, nem is beszélve mások dokumentumairól!
10:30 mindeközben Lois elment kocsival, felvette a mamát, elvitte a fogorvoshoz, várt, miközben a fogorvos vizsgálta a mama mûfogsorát, amit a mama le akar cserélni {which she wants to swap / trade in}.

Ebéd: csirke- és paradicsomleves, sajtos szendvics uborkával, a kertünkben termesztett szilvából készült gyümölcsbor

Délután:
13:00 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam
13:30 kimentünk a ház mögötti kertbe. Lois megmetszették {pruned} a gyümölcsfákat, én pedig felástam a gyep egy részét, hogy megnöveljem {expand} a veteményes kertet.
16:00 Lois és Sarah elment kocsival a városba, moziba mentek, újabb filmet látták: a címe “National Treasure, Book of Secrets” (“a nemzet aranya, titkok könyve”), Nicolas Cage a fôszereplôje. A mozi után vacsoráztak Frankie & Benny’s-ben, egy közeli amerikai gyorsétkezôben {fast food restaurant}. Nagyon élvezték ezt a kis esti kiruccanást.
17:00 leültem a számítógép elé, lefordítottam franciára a magyar blogomat.

Vacsora: (asztal egy személyre) buggyantott tojás két tojásból {2 poached eggs} pirítóssal, tea. Igen igazi nagymester {grandmaster} vagyok a konyhában!

Este:
18:30 leültem az asztalnál az ebédlôben, szerkesztettem és korrigáltam {proof-read}Lois 43 oldalas élettörténetét. Nagyon érdekes volt, és kevés hiba és kevés elírás {typos} volt benne. A legközelebbi lépés a fényképek, képek, térképek beillesztése lesz.
20:30 Lois és Sarah hazaért. Letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk.

Idôjárás: enyhe, többnyire napos

Nincsenek megjegyzések: