2008. február 20., szerda

2008 február 19. kedd

Reggeli: müzli, a kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 átmentem gyalog a mamához, készítettem egy csésze teát. Rendeltem az interneten keresztül a mama kedvéért vitamintablettákat és egy mézesbödönt (ami a Dean-erdôben levô méhészetben {apiary} készült). Még fájt a mama szája és torka: ez még rejtély {a puzzle} elôttem, egész pontosan mi a probléma? Halvány {vague} a mama leírása, de mondta, hogy a fogorvosnak fog telefonálni, találkát rendezni, mert azt hiszi, hogy probléma van a mûfogsorával {with her dentures}. Azt mondta is, hogy a rekeszizma {her diaphragm} is fáj, mert a minap megpróbálta egyedül átrendezni a bútorait. Hazajöttem.
10:30 kicsit lomtalanítottuk az elôszobát és az ebédlôt. Már végre használjuk a csillogó új cipôtartónkat!
11:00 elolvastam még egy oldalt (65. oldalt) a Rudolf könyvembôl. A 65. oldal nagy kérdése: mit csinált Mary, miközben Rudolf és a két vendég reggeliztek a biliárdszobában? Ô is reggelizett? Lehet, hogy nagy csalódás volt számára egyedül reggelizni az elsô, együtt töltött szerelmes éjszaka után. Vagy talán Rudolf aznap (a végzetes nap) kétszer reggelizett???? Egy napon (egy végzetes napon is) kétszer reggelizni – ebben szerintem nincs semmi kivetnivaló {there’s nothing in this to object to}: jó gyakorlat, bár persze csak akkor, ha nem fogyókúrázik az ember. Eddig a Rudolf könyvben sok kérdés van, de kevés válasz. De próbálok egy kicsit türelmes lenni. Hátra van még {there are still to come} majdnem száz oldal!

Ebéd: elôételnek paradicsom- és lencsleves, fôételnek füstölt makréla {mackerel} paprikával, uborkával, paradicsommal, salátával és kenyérrel.

Délután:
13:00 elmentem sétálni egyet a falu körül. Hazajöttem.
14:15 Lois elment kocsival a barátnônkhöz, Murielhez. Én pedig megnéztem a legutóbbi DVD-t, amit béreltem az angol Amazon-tól, aztán franciaul tanultam.
17:30 Lois hazaért
18:15 Sarah érkezett melóból, és vacsiztunk

Vacsora: kolbász burgonyával, borsóval és paradicsommal, a kertünkben termesztett szilvából gyümölcsbor, utóételnek sárgadinnye {melon}.

Este:
20:00 letelepedtünk a tévé elé, láttunk DVD-n a Seinfeld címû amerikai vígjáték negyedik epizódját, “a rablás” címmel. Jerry a hétvégét a közép-nyugaton tölti, és valaki bemegy nyitott ajtón keresztül Jerry new-yorki lakásába és ellopja a tévéjét. De az ajtó miért nyitott? Ki a ludas? Persze Jerry szomszédja, Kramer!

Idôjárás: napos, hüvös

Nincsenek megjegyzések: