2008. február 14., csütörtök

2008 február 13. szerda

Reggeli: müzli, a saját kertünkben termesztett alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
09:00 Elmentem kocsival a városba, mert tíz órakor fel kell tennem a barátomat, “Magyar Mike”-ot a autószerviz- és múszkvizsgaállomás elôtt, mert a kocsiját ma délelôtt az évi mûszaki vizsgára kell bejelenteni.
10:10 hazaértem Mike-kal együtt és magyarul tanultunk. Ezen a héten Mike beszámolt magyarul a külföldi útja elsô részérôl (Lengyelországban és Szlovákiában járt (a túra címe: lengyel téli kaland). Mondta, hogy január 23-án, szerdán repült Londonból Varsóba a barátjával, David-del, majd Varsóból Krakkóba {to Krakow}, ahol egy éjszakát töltöttek. Este kicsit körülsétáltak Krakkóban és vacsoráztak egy kis étteremben. A következô délelôttöt (csütörtökön) városnézéssel töltötték, sok érdekes templomat, várat stb láttak a régi városrész falain belül, a híres szép fôteret is beeleértve. Délután a túrabusz felvette ôket a szálloda elôtt, és elôször megismerkedtek a csoport többi tagjával: összesen kilencen voltak a csoportban: 6 férfi és 3 nô: 5 angol, 2 walesi, 2 ír, valamint a lengyel csoportvezetô.
Utaztak busszal Szczawnikába, a szlovák határ közelébe, és bejelentkeztek egy kis szállodába. Pénteken átkeltek a határon és sétaltak egy jeges és csúszos ösvényen a Dunajec-völgy mentén. Mike sok szép fotót is nekem mutatott. Folytatódik jövô hétfôn Mike története. Alig várom!
11:30 Mike távozott.

Ebéd: paradicsom- és lencsleves, sajtos szendvics, gyümölcslé

Délután:
13:30 elmentünk kocsival a városba. Betértünk egy ékszerboltba, átadtam az az órám, amelynek az eleme kimerült. Mondták, hogy holnap lesz készen, mert sok dolguk van a jelenleg pillanatban. Aztán Lois körülnézettt a Marks and Spencer áruházban, én pedig betértem a mama bankjába, betettem egy csekket a mama kedvéért, aztán beugrottam a mi bankunkba, még négy csekket betettem. Találkoztam Lois-szal a Marks and Spencers étteremben és teáztunk. Aztán hazajöttünk.
16:00 átmentem gyalogosan a mamához, készítettem neki egy csésze teát, toltam a kukáját a ház elé, mert holnap jön a szemetes kocsi.
17:00 megérkezett az a valentin napi ajándék, amit rendeltem Lois-nak múlt héten az interneten keresztül: 12 vörös rózsa. Végre megvilágosodik mindenki elôtt, hogy a zord {grim} külsöm romantikus lelket takar [Szerkesztô: gondolom ezt ezerszer elmondtad már!].
18:00 Sarah érkezett melóból, és harmasban vacsoráztunk

Vacsora: tôkehal {cod} kapor {dill} és citrom mártással, krumplipürével és brokkolival, gyümõlcslé, utóételnek egres-püré (ami a saját kertünkben termesztett egresbôl készült) és fagylalt

Este:
20:00 Sarah és én kikapcsolódtunk a nappaliban, tévéztünk. Lois pedig leült a gép elé és szerkesztette tovább a gyermekkora történetét.
22:00 Sarah leült a gép elé, emaileket áttekintett. Mi pedig lefeküdtünk, elolvastunk még egy fejezetet a könyvünkbôl, elaludtunk.

Idôjárás: napos, hüvös

Nincsenek megjegyzések: