2008. február 8., péntek

2008 február 7. csütörtök

Legutóbbi hírek: reggel olyan emailt kaptam az sógorunktól, Steve-tôl, Amerikából, hogy a húgom Kathy ma hazamehet a kórházból. Sôt a blikk.hu szerint, Grosics már elhagyta az intenzív osztályt, és hamarosan az Aranycsapat legendás kapusa is mehet haza. Egészségesebb lesz a világ!

Reggeli: zabkása, körte, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
08:00 Sarah telefonált, hogy szeretne ma este nálunk vacsorázni.
09:00 még náthásak vagyunk, így Lois leült a gép elé, beütötte tovább a gyermekkora történét, én viszont felmentem az emeletre, felvettem ismét a Rudolf könyvemet, olvastam egy kicsit Mary és Rudolf viszonyáról és a titkos bécsi légyottukról és pásztorórájuk {rendezvous}.

Ebéd: pirított sajt és szárazbab fôzelék {baked beans} kenyérrel, fehébor, utóételnek karamell krém

Délután:
13:30 felmentem az emeletre, lefeküdtem, szunyókáltam
14:00 felkeltem, felvettem a Rudolf könyvemet, olvastam belôle, végre befejeztem a második fejezetet. Kétségkívül meghalt már tragikusan a két szeretô! (bár még nem temették el, még melegek a tetemek! – kieszeltem-e {have I invented } egy új nyelvtörôt {tongue-twister}???). Loisnak is volt sikeres délutánja, már “ideiglenesen készen van” a gyermekkora történéte (legalább ennek a “még nem végleges {definitive}” szövege): csak akarja szerkeszteni tovább és fotókat, utcatérképeket is beilleszteni.
16:00 Kathy telefonált Amerikából, hogy éppen hazajött a kórházból, és most otthon kikapcsolódik és lehiggad: nyugodtan hangzott, ami jó.
18:00 Sarah érkezett melóból, és hármasban vacsiztunk.

Vacsora: lazac bazsalikom mártással, burgonyával és karfiollal, fehérbor, utóételnek rizsfelfújt {rice pudding}

Este:
20:00 leültünk hármasban a nappaliban, tévéztünk, láttunk DVD-n “Lead Balloon” címû angol sitcom felvételét, és csevegtünk. Úgy látszik, hogy Gareth már felmondott a munkahelyén, és február vége után visszatér Észak-Angliába, egyelôre a szüleinél fog megszállni. Sarah még nem nézett utána annak, hogy mibe kerülne, ha módosítaná a jelenlegi fix kamatozású {fixed rate} jelzálogkölcsönét, hogy bérbe adhassa a lakását.

Idôjárás: felhôs, enyhe(?) (bár nem mentünk ki a házból a náthánk miatt)

Nincsenek megjegyzések: