2008. február 27., szerda

2008 február 26. kedd

Reggeli: zabkása, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
07:00 megcsináltam a napi mozgást a hálószobában.
09:00 átmentem gyalog a mamához, átadtam neki egy új doboz torokfájás elleni tablettákat, amelyet tegnap vettünk a falusi patikában/gyógyszertárban. Készítettem neki egy csésze teát, könyvet rendeltem a mama kedvéért az angol Amazontól a neten keresztül (“Oscar Wilde and the Candleford Mysteries” címmel), bár sejtem, hogy neki nem fog tetszeni! Csevegtem a mamával egy órát, majd hazajöttem.
11:00 kimentünk a ház mögötti kertbe. Lois szerves mútrágyát {organic fertilizer} szórt {scattered} a veteményes ágyakba {on the vegetable beds}, és én mindeközben türelmesen kapáltam {hoed} a földet. Recseg-ropog minden porcikám (csak viccelek)!

Ebéd: sárgarépa- és korianderleves, tonhalas szendvics kerti zsázsával, a kertünkben termesztett szilvából készült gyümölcsbor

Délután:
14:00 Lois elment kocsival a kórházba, odafelé menet felvette a francia barátnônket, Andrée-t, mert ma délután találkája lesz a szemorvossal (a mostani mûtétjét követôen)
14:15 Mike érkezett, és magyarul tanultunk másfél órát. Mike megmutatta nekem a fotókat, amelyeket a barátja, David készített/csinált, amikor Lengyelországban voltak a múlt hónapban. Aztán Mike beszámolt magyarul egy kis kiruccanásról, amit tett a múlt héten Bath városba. Ott találkozott nyolc amerikai suhanccal {lad(s)}, Mississipi haditengerészeti kollégiumi diákkal, és az oktatójukkal is, Jack West néven. Mike jól ismeri az egyik diákot, a californiai barátjának, Davidnek a fiát. Mike mondta, hogy minden diák rendkívül udvarias és barátságos volt, az oktató is. A csoport jelenleg ellátogat Angliába a látnivalókat megnézni. Az elôzô napon Londonba utaztak, és megnézték egyik Magna Carta “eredeti” korai kópiáját {replica}, amelyet 1297-ben készítettek.Végül megmutattam Mike-nak azt a könyvemet, amit egy pár hónapja kaptam az angol Ebay-tôl: a címe “Magyar festészet a XX. században. Kiszemeltem néhány képet a könyvbôl, és próbáltam róluk magyarul beszélni.
15:45 Mike távozott.
17:45 Lois hazaért a kórházból. Két óráig kellett várakozniuk, egy 5 perces találkára és vizsgálatra! (a szemorvos mondta, hogy “gratulálok, remekül vagy, Andrée, két hét múlva újra látlak!” Lehet-e, hogy egy nehéz nap után csak hazamenni akart az orvos? Ezt nem hiszem el!). Szóval, frusztráló délután volt.
18:00 Sarah hazaért melóból, és vacsoráztunk.

Vacsora: rántott halszeletek {fish fingers} burgonyával és a kertünkben termesztett spenóttal, a kertünkben termesztett szilvából készült gyümölcsbor

Este:
20:00 letelepedtünk a nappaliban, tévéztünk, krimit láttunk.

Nincsenek megjegyzések: