2008. február 1., péntek

2008 január 31. csütörtök

Reggeli: müzli, alma, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
10:00 ömlött az esô, és erôsen fújt a szél, így elmentünk kocsival a Ballyhoo “soft play” belsô {indoor} játszótérre, amit Josie-ka nagyon élvezett. A kicsi és Alison egy óráig együtt játszott a gyerekszobában, a színes gumilabdák ezreiben “lubickolva” {paddling}, mi viszont csak teáztunk és néztünk rájuk a teázóról (nem mertem fényképezni a “gyermekvédelmi jogszabályok” miatt!) , majd beugrottunk a Sainsburybe, csirkecombot vettünk a ma esti vacsorára.

Ebéd: marhahús curry burgonyával és karfiollal, gyümölcslé

Délután:
14:00 kisütött a nap, és elmentünk kocsival, felvettük a mamát, továbbmentünk a Blooms kertészeti üzletbe, betértünk a kávézóba, teáztunk. A mama egy orchideát vásárolt, bár be kellett vallania, hogy a belsô {indoor} növényeinek a nagy része nem virágzik! Sejtjük, hogy túllocsolják {she over-waters them}. Hazajöttünk, útközben letettük a mamát. Én is leszálltam a mamánál, és a többiek továbbmentek. Visszahúztam a mama kukáját a ház mögé, és készítettem neki egy csésze teát. Hazajöttem gyalog.
16:00 a gázszerelô érkezett a központi fûtési kazánt szervizelni / karbantartani {to service}. Háromnegyedóráig dolgozott. Fizettünk neki, és távozott.
18:30 Alison fürdette Josie-kát, és lekfektette Sarah volt szobájába.
18:45 Sarah érkezett a melóból, mert ma este megint náluk vacsizik.

Vacsora: mézes-mustáros csirke {honey-mustard chicken} burgonyával és kelkáposztával {with kale}, vörösbor.

Este:
20:00 Sarah távozott, mert ma este könyvizsgálati munkát kell végezni otthon (nem fizetett túlóra {unpaid overtime}, szegény Sarah!). Mi pedig leültünk a nappaliban, kikapcsolódtunk.

Idôjárás: délelôtt hüvös, esôs és szeles, délután napos, hideg

Nincsenek megjegyzések: