2008. február 17., vasárnap

2008 február 16. szombat

Reggeli: “weetabix” gabonapehely, egy pohár tej, vitamintabletták

Reggel / délelôtt:
07:30 elmentünk kocsival a Sainsburybe, végeztük a szokásos heti bevásárlást magunknak és a mamának. Hazajöttünk.
08:30 elmentem gyalogosan a mamához, hoztam magammal a mama kajáját, készítettem neki egy csésze teát, átrendeztem a mama bútorait az elôszobájában, hogy könnyebbé tegyem a régi heverô kiszállítását. Hazajöttem, útközben beugrottam a sarki szatócsboltba, vettem egy doboz gabonapehelyt a mamának.
10:00 az építész telefonált, azt kérte, hogy neki elküldjem postán az új mosókonyha eredeti tervét, hogy tudják számítani, hogy mikor lesznek képesek a munkát végezni, és mennyi ideig fog tartani az egész projekt.
10:15 telefonhívás jött az bútoráruháztól, hogy az alkalmazottja éppen most indul a kamionnal, és tíz perc múlva érkezik a mamához a három új károsszékkel.
10:30 átmentünk kocsival a mamához, segítettem az áruház alkalmazottjának leszállítani a három új karosszéket és a kamionba berakni a mama régi heverôjét.
10:45 elmentünk kocsival Sarah lakásába, ami a város másik oldalán fekszik: követett minket a szállító kamion. Segítettem az áruház alkalmazottjának leszállítani a mama régi heverôjét a lakásába. Hazajöttünk.

Ebéd: pizza, a saját kertünkben termesztett szilvából készült gyümölcsbor

Délután:
14:00 elmentem gyalogosan a faluba, 200 fontot kivettem a bank elôtti automatából a mama kedvéért, aztán betértem a pékség/élelmiszerboltba mirelitborsót vásároltam. Hazajöttem a szép (azaz nem közvetlen) útvonalon keresztül. Jó egy kis mozgás!
15:00 felmentem az emeletre, szunyókáltam.
16:00 magyarul tanultam. Hurrá!

Vacsora: burgonyás-hagymás-paprikás fritata, a saját kertünkben termesztett szilvából készült gyümölcsbor, utóételnek banán tejsodóval

Este:
20:00 leültem a gép elé, emailt írtam a Franciaországban élô barátnömnek, Annienak. Annie éppen most ért haza Észak-Angliából, ahol egy hónapig gondozta az anyját, aki otthon lábadozik/talpraáll egy nagyobb mûtét után.

Idôjárás: napos, hüvös

Nincsenek megjegyzések: